کد خبر : 1777145 | 09 شهریور 1400 ساعت 19:34 | 7.6K بازدید | 3 دیدگاه

دوباره به تن حریفان لرزه می اندازیم؛

تارتار: به حضور در ذوب آهن افتخار می کنم

سرمربی جدید ذوب آهن در مراسم معارفه خود ابراز امیدواری کرد تا بتواند این تیم را به روزهای اوجش برگرداند.

تارتار: به حضور در ذوب آهن افتخار می کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب آهن استارت تمرینات آماده سازی خود برای فصل جدید را از امروز در ورزشگاه ملت اصفهان زد؛ پیش از شروع این تمرین، مراسم معارفه مهدی تارتار، سرمربی جدید ذوبی ها برگزار شد. صحبت های سرمربی ذوب آهن در اولین جلسه تمرینی اش با ذوب آهن را در ادامه می خوانید:

 

به حضور در ذوب آهن افتخار می کنم

از حضور در باشگاه بزرگ و پرافتخار ذوب آهن خیلی خوشحال هستم. آنهایی که من را می شناسند می دانند که اهل تملق نیستم و صادقانه می گویم به حضور در ذوب آهن و شهر اصفهان افتخار می کنم.

 

با وسواس بازیکن جذب کردیم

وی با اشاره به کار سخت پیش رو ادامه داد: در فصل جدید کار بسیار سختی داریم. اما این امر شدنی است و تمام شرایط برای موفقیت فراهم است. برای جذب بازیکن وسواس زیادی دارم و تک تک بازیکنان را با بررسی های بسیار فنی و اخلاقی به خدمت گرفتیم. 

 

 

 

1639218

 

 

بازیکنان نتیجه را در زمین تعیین می کنند

سرمربی ذوب آهن با ابراز امیدواری نسبت به درخشش بازیکنان تیمش گفت: امیدوارم که بتوانیم جواب اعتماد باشگاه را با نتایج خوب بدهیم چرا که بازیکنان هستند که نتایج را در زمین رقم می زنند. از تمامی بازیکنان می خواهم که با همه وجود در خدمت تیم باشند و زندگی حرفه ای در پیش بگیرند.

 

تلاش می کنیم ذوب آهن را به جایگاه قبلی برگردانیم

تارتار در پایان با اشاره به تلاش برای بازگرداندن ذوب آهن به روزهای اوج گفت: امیدوارم در کنار هم سال خوبی داشته باشیم. از مدیریت باشگاه و اعضای کمیته نقل و انتقالات و فنی تشکر می کنم. در گذشته نام ذوب آهن به تن حریفان لرزه می انداخت اما چند سالی است که این تیم افت کرده است. امیدوارم که بتوانیم با تلاش زیاد ذوب آهن را به جایگاه خوب گذشته اش برگردانیم.

دیدگاه‌ها