کد خبر : 1777146 | 09 شهریور 1400 ساعت 19:46 | 40.5K بازدید | 3 دیدگاه

فداکاری دو ستاره بارسا، ثبت قرارداد آگوئرو

سرجیو بوسکتس و یوردی آلبا، دو بازیکن باتجربه بارسلونا نیز پیشنهاد کاهش دستمزد از سوی باشگاه را قبول کردند.

فداکاری دو ستاره بارسا، ثبت قرارداد آگوئرو

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی عدیده باشگاه بارسلونا در ماه های اخیر باعث شده مدیران این تیم از برخی بازیکنان بخواهند دستمزد خود را برای ثبت قرارداد جدید کاهش دهند و امروز دو کاپیتان بلوگرانا رسما این پیشنهاد را قبول کردند. قبول پیشنهاد کاهش دستمزد سرجیو بوسکتس و یوردی آلبا به باشگاه بارسلونا قرارداد سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی و جدید خود را به ثبت برساند و بدین ترتیب این بازیکن بعد از طی کردن رود ریکاوری خود مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بارسلونا نخواهد داشت.

 

1639191

 

همچنین پروسه تمدید محدودیت باشگاه با توجه به مقررات فرپلی مالی نیز با کاهش دستمزد این دو بازیکن انجام شد. توافق سرخیو بوسکتس و یوردی آلبا شامل کاهش دستمزد برای این فصل و به تعویق انداختن ارقام پرداختی برای سالهای آینده است. پیش از این جرارد پیکه نیز چنین کاری را انجام داده و باعث شد ممفیس دیپای و اریک گارسیا بتوانند قرارداد خود را ثبت کرده و برای بارسلونا بازی کنند.

 

این در حالیست که در ماه های اخیر و به خصوص بعد از جدایی لیونل مسی، یوردی آلبا بابت عدم پذیرش پیشنهاد کاهش دستمزد به شدت از سوی هواداران بارسلونا مورد انتقاد قرار گرفته بود و امروز بالاخره این اتفاق رخ داد.

دیدگاه‌ها