کد خبر : 1777155 | 09 شهریور 1400 ساعت 20:26 | 78.7K بازدید | 4 دیدگاه

خریدهای جدید پنج گل به پرسپولیس زده‌اند

پرسپولیس در تابستان امسال پنج بازیکن خرید که سه تای آنها تجربه گل‌زنی به پرسپولیس را دارند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس امسال در بازار نقل و انتقالات حضور فعالی را داشت و پس از جدایی سه بازیکن از این تیم، پنج مهره جدید جذب شدند و همچنین قرارداد چهار بازیکن این تیم تمدید شد.

 

اما ورودی‌های جدید پرسپولیس تمامی خط‌ها به جز دروازه را شامل می‌شود و قرمزها علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی را برای پست دفاع، رضا دهقانی و رضا اسدی را به عنوان هافبک و حامد پاکدل که مهاجم است را به تیم‌شان اضافه کرده‌اند.

 

 

1639219

 

نکته جالب از خرید‌های پرسپولیس این است که سه تای آن‌ها در سه فصل اخیر و پیش از پرسپولیسی شدن موفق به بازکردن دروازه این تیم شده‌اند. رضا اسدی شماره 8 جدید قرمزها در بازی برگشت لیگ هجدهم حسابی با پیراهن سایپا مقابل پرسپولیس گل کاشت و سبب گل‌زنی معین عباسیان در نیمه اول شد و همچنین خودش نیز در نیمه دوم دروازه بیرانوند را گشود. اما با وجود درخشش اسدی پرسپولیس در آن بازی سه بر دو برنده شد.

 

در لیگ نوزدهم پرسپولیس مقابل تیم تازه لیگ برتری شده گل گهر کار ساده‌ای نداشت و در جریان برتری دو بر یک سرخ‌ها در بازی رفت، ابراهیمی تک گل گل گهر را به زیبایی به ثمر رساند. او همچنین در بازی برگشت نیز درخشان بود و گل اول تیمش را با ضربه سر به تور دروازه رادو چسباند و در ثانیه‌های پایانی نیز با پیشروی و گلی که زد مانع از پیروزی پرسپولیس شد و آن بازی با تساوی سه بر سه پایان یافت تا علیرضا ابراهیمی مدافع آن فصل گل گهر به تنهایی سه گل به تیم فعلی‌اش زده باشد.

 

1639215

 

اما آخرین خرید پرسپولیس همان کسی است که امسال اولین و آخرین شکست تیم یحیی گل‌محمدی در لیگ بیستم را رقم زد. سانتر بلند آلومینیومی‌ها روی سر پاکدل جا خوش کرد تا او به زیبایی و بالاتر از مدافعین پرسپولیس دروازه لک را باز کند. پرسپولیس امسال دست روی کسانی گذاشته که همه آن‌ها با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی کرده و با گل‌هایشان به این تیم بیش از پیش خود را مطرح کرده‌اند. البته اسدی و ابراهیمی سابقه گل‌زنی به استقلال را نیز دارند و اگر این کار را با پیراهن پرسپولیس نیز تکرار کنند نردبانی به سوی آسمان محبوبیت نزد هواداران پرسپولیس پیدا خواهند کرد.

 

 

1639216

دیدگاه‌ها