کد خبر : 1777156 | 09 شهریور 1400 ساعت 20:27 | 43.4K بازدید | 5 دیدگاه

یک فصل کامل نیمکت نشینی در انتظار هافبک بارسلونا

به نظر میرسد که باید میرالم پیانیچ را در بارسلونا ماندگار دانست.

یک فصل کامل نیمکت نشینی در انتظار هافبک بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در یوونتوس بالاخره در تابستان گذشته از این تیم جدا شد و به بارسلونا پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال اسپانیا تجربه کند. با این حال هافبک بوسنیایی نتوانست در فصلی که گذشت روزهای خوبی را در بلوگرانا سپری کند. 

 

پیانیچ در طول فصل کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و سرمربی هلندی بارسا یعنی رونالد کومان اعتقاد چندانی به سبک بازی این بازیکن ندارد و تمایلی به استفاده از او نشان نمی دهد؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن در تابستان امسال ساز جدایی کوک کند و از سمت دیگر باشگاه بارسلونا نیز به فروش او علاقه نشان دهد.

 

 

1633411

 

 

اما در یکی دو هفته اخیر گزارش ها حاکی از آن بود که میرالم پیانیچ در آستانه بازگشت به یوونتوس قرار دارد اما توافق بین دو طرف حاصل نشد و در حال حاضر نهایی شدن این انتقال بسیار دور از ذهن به نظر می رسد. از طرفی تنها چند ساعت به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باقی مانده و باید اذعان داشت که در صورت ماندگار شدن پیانیچ در بارسا، این بازیکن احتمالاً یک فصل نیمکت نشینی کامل را تجربه خواهد کرد چرا که بعید است رونالد کومان علاقه‌ای به استفاده از این بازیکن در ترکیب اصلی خود نشان دهد.

دیدگاه‌ها