کد خبر : 1777160 | 09 شهریور 1400 ساعت 20:44 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

هدف تمام ملت کره جنوبی،صعود به جام جهانی است

نام‌تائه‌هی:باید در خاورمیانه گل اول را بزنید

نام تائه هی ستاره تیم ملی کره جنوبی می گوید برای مقابله با تیم های که اتلاف وقت می کنند، باید راهکار و برنامه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آسیا، از روز پنج شنبه آغاز می شود. در یکی از دیدارهای حساس گروه نخست این مسابقات، تیم ملی کره جنوبی در سئول میزبان تیم ملی عراق خواهد بود. دو تیمی که از رقبای اصلی ایران برای صعود به جام جهانی محسوب می شوند.


نام تائه هی ستاره کره ای که به تازگی از السد راهی الدحیل شده، در یک مصاحبه آنلاین و غیرحضوری درخصوص حضور دوباره در تیم ملی کره جنوبی گفت: من بسیار خوشحالم که یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شده ام تا بازی های بسیار مهمی را انجام دهم. من فکر می کنم تمامی مسابقه سخت خواهند بود. ما باید هر بازی را مانند یک فینال انجام دهیم.

 

 

1639224

 


او در پاسخ به این سوال که شما سالها در فوتبال خاورمیانه بازی کرده اید و راهکار مقابله با تیم هایی که دفاعی بازی کرده و وقت تلفی می کنند چیست، پاسخ داد: من انتظار دارم حریفان مقابل ما دفاعی ظاهر شوند. مهم است که ما آنچه را که آماده کرده ایم انجام دهیم و در اولین فرصت گل اول را به ثمر برسانیم.


این بازیکن در ادامه گفت: به محض شروع بازی، شما باید بر روی ایجاد فرصت ها تمرکز کنید و هنگامی که فرصت پیش می آید، باید از آن نهایت استفاده را ببرید و به گل برسید.


نام تائه هی همچنین درباره تیم ملی عراق نیز گفت: تعدادی از بازیکنانی در تیم ملی عراق حضور دارند، در لیگ قطر بازی می کنند، بنابراین من می خواهم نحوه بازی آنها را به هم تیمی هایم بگویم. برای دیدار با عراق، شما باید به خوبی آماده باشید. مهند علی یک مهاجم سریع است و می تواند به خوبی از فضای پشت مدافعین نفوذ کند. هنگامی که فرصت پیش می آید، او نیز با جسارت به توپ ضربه می زند.

 

 

1639223

 


او در پایان گفت: یک هدف وجود دارد که نه تنها بازیکنان تیم ملی بلکه همه ما در کشورمان آن را می خواهیم. برای رسیدن به این هدف (صعود به جام جهانی)، این مسابقات را شروع می کنیم و من فکر می کنم ما باید هر بازی را مانند یک فینال در نظر بگیریم و با کسب پیروزی، امتیازات را جمع کنیم.

دیدگاه‌ها