کد خبر : 1777165 | 09 شهریور 1400 ساعت 21:06 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

وزیر جدید در آکادمی و تمرین تیم ملی(عکس)

حمید سجادی به صورت رسمی کار خود را در حوزه فوتبال با بازدید از آکادمی ملی فوتبال و حضور در تمرین ملی‌پوشان آغاز کرد.

به گزارش ورزش‌سه، سرانجام دوران مدیریت مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان به پایان رسید و حمید سجادی با گرفتن رای اعتماد از نمایندگان مجلس به عنوان مهم‌ترین چهره ورزش ایران در شرایطی به خیابان سئول رفت که چالش‌های زیادی در فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی پیش روی او قرار دارد. 


این روزها تیم ملی فوتسال در بلاروس آماده جام جهانی می‌شود و کشتی‌گیران هم به زودی راهی جام جهانی نروژ می‌شوند، اما در حال حاضر بخش عمده‌ای از توجه  حمید سجادی وزیر رئیس جدید ورزش ایران درگیر نتایج تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی ٢٠٢٢ قطر است.

 

 

1639229

 


در همین راستا سجادی عصر امروز (سه شنبه 9 شهریورماه ) با حضور در مرکز ملی فوتبال ایران از کلیه  امکانات و تجهیزات مختلف این مرکز شامل زمین‌های چمن طبیعی، مصنوعی، سالن فوتسال، ساختمان پک و... بازدید کرد. در این بازدید شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند و بهرام رضائیان نیز حضور داشتند.  


گفتنی است پس از بازدیدی که سجادی از مرکز ملی فوتبال داشت، به تمرین ملی‌پوشان رفت و برای دقایقی مهم‌ترین جلسه آماده سازی شاگردان اسکوچیچ را پیش از مصاف با سوریه در اولین دیدار مرحله نهایی جام جهانی نظاره کرد.

دیدگاه‌ها