کد خبر : 1777168 | 09 شهریور 1400 ساعت 21:27 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آرژانتینی اینتر ماندگار شد

لائوتار مارتینز، گلزن آرژانتینی اینتر قرارداد خود را به زودی تمدید خواهد کرد.

ستاره آرژانتینی اینتر ماندگار شد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در چند ماه اخیر علاوه بر آنتونیو کونته، ستاره هایی چون روملو لوکاکو و اشرف حکیمی را نیز از دست داده و نسبت به سال گذشته به وضوح تضعیف شده است. اما به نظر می رسد فروش این بازیکن باعث بهبود شرایط مالی باشگاه شده و حالا مدیران نراتزوری برای حفظ لائوتارو مارتینز و افزایش دستمزد این مهاجم گلزن به توافق رسیده اند. امروز الخاندرو کامانو، مدیر برنامه این ستاره آرژانتینی تایید کرد که لائوتارو مارتینز قرارداد خود را با اینتر تمدید کرده و در این تیم ماندگار خواهد شد.

 

1627311

 

لائوتارو مارتینز 24 ساله در سال 2018 و با قراردادی 25 میلیون یورویی از باشگاه راسینگ به اینتر پیوست. این مهاجم جوان که در 133 بازی با لباس نراتزوری 50 گل به ثمر رسانده، در سال های اخیر مورد توجه تیم هایی چون بارسلونا، اتلتیکومادرید و آرسنال قرار داشته است. بدین ترتیب لائوتارو در قرارداد جدید خود تا ژوئن 2025 سالانه شش میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد که در حدود سه برابر دستزد پیشین این بازیکن خواهد بود.

 

الخاندرو کامانو در این رابطه در مصاحبه ای کوتاه گفت: "ما باعث خوشحالی لائوتارو شده ایم. او و خانواده اش همیشه می خواستند در اینتر باقی بمانند."

دیدگاه‌ها