کد خبر : 1777169 | 09 شهریور 1400 ساعت 21:35 | 101K بازدید | 22 دیدگاه

تیم ملی در یک شرایط استثنایی است 

ستاره‌ها در آزادی - امید بازگشت و تیم رویایی شد

در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت تا شروع مسابقات ایران در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی تیم ملی در یک موقعیت تجربه نشده و تازه قرار گرفته است.

ستاره‌ها در آزادی - امید بازگشت و تیم رویایی شد

به گزارش "ورزش سه"، با افشای خبر تست مثبت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و وحید هاشمیان دستیار ایرانی او کسی تصور نمی‌کرد که این ویروس تا لبه‌ی اولین بازی حساس ایران در این رقابت‌ها(مقابل سوریه) در اردو نقش مهمی بازی کند. با این حال سرمربی تیم ملی و دستیارش همچنان و با وجود انجام تست‌های مکرر مجوز ورود به تمرین تیم ملی را دریافت نکرده و تنها مجبورند با تماشای فیلم و گفت و گو با دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی در کم و کیف اوضاع قرار بگیرند.

در عین حال تیم ملی با کمترین زمان برای انجام بازی‌های تدارکاتی، باتوجه به محدودیت‌های کرونایی در سراسر جهان قادر نبود که بازیکنان اصلی خود را برای یک اردو دور هم جمع کند و به همین سبب عملا ستارگان فوتبال ملی ما با انجام یک تمرین که امشب در ورزشگاه آزادی برگزار شد به مصاف سوریه خواهند رفت.

 

 


باتجربه‌های تیم ملی در این تمرین دست بالاتر را داشتند و با هر اشتباه، از خجالت بازیکنان جدید الورود درآمدند.

 

 

این همان روی است که در دوره قبلی بازی‌ها هم انجام شد و اسکوچیچ به جای آنکه به بازیکنان فشار اضافی وارد کند ترجیح داد آنها استراحت کرده از باشگاه‌هایشان  در سراسر جهان تحویل بگیرد و تیم را به مصاف حریفان خود در مسابقات حساس دور آخر مقدماتی جام بفرستد.

امشب و در زمانی که چشم ورزشگاه آزادی به ستارگان تیم ملی روشن می‌شد اندک همراهان و تصویربرداران حاضر در تمرین تیم ملی با نگاه به ترکیب ستاره‌های باتجربه، جوان و آینده دار تیم ملی به بازی سوریه امیدوار شدند. این تمرین با نشاط و با آیتم‌های مشابه تمرینات قبلی اسکوچیچ بود که با حضور همه ۲۷ بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی و زیر نظر ماریون تات، کریم باقری و دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی برگزار شد درحالی که ابراهیم میرزاپور وظیفه تمرین دادن به دروازه‌بان‌های تیم ملی را به جای ملادن در اختیار گرفته و مهرداد خانبان نیز کار خود را برای آنالیز دو حریف بعدی تیم ملی آغاز کرده است.

 

 

 

 

در تمرین امروز دیدن بازیکن‌هایی مثل مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا بیرانوند، سامان قدوس، احمد نوراللهی، پیام نیازمند،مهدی قایدی، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، علی قلی زاده، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد و... و دیدن آمادگی آنها به موفقیت در دو مسابقه پیش رو بیشتر امیدوارمان کرد این مثل یک دژاوو است! اتقاقی که همیشه رخ داده و می‌دهد؛ تیم ملی با حضور همه ستارگانش زیبا و رویایی می‌شود.

 

 

 

 

حضور زودتر از موعد در زمین تمرین، باعث شد تا فرصتی برای تمریناتی به وجود بیاید که همراه بود با کری خوانی و البته تنبیه!

 

 

 

 

 

بازی فرار با کاور؛ آیتمی که در یک باکس مربع برگزار شد و بازیکنان باید از دست یکدیگر فرار می‌کردند و اجازه کشیدن کاور را نمی‌دادند.

 

 

 

 

 

عکسها:امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها