کد خبر : 1777179 | 09 شهریور 1400 ساعت 22:40 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

ملی پوشهای گوش به فرمان؛

وظیفه سنگین‌تر ستاره‌ها در غیبت اسکوچیچ (عکس)

ستاره های تیم ملی فوتبال ایران در غیاب سرمربی تیم وظیفه سنگین تری روی دوش خود احساس می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با اضافه شدن لژیونرها با جدیت بیشتری در حال پیگیری است. ملی پوشان عصر امروز در حالی در ورزشگاه آزادی تمرین کردند که دراگان اسکوچیچ را به مانند روزهای گذشته در کنار خود نمی دیدند.

در چنین شرایطی ستاره های باتجربه تیم وظیفه سنگین ترین را به دوش می کشند و جوان ترها هم در کنار آنها برنامه های تمرینی را انجام می دهند تا خود را آماده تقابل حساس روز پنج شنبه مقابل سوریه کنند؛ دیداری که اگرچه زمان زیادی به برگزاری آن نمانده اما فوتبالدوستان ایرانی امید زیادی به کسب پیروزی در آن و رقم زدن یک شروع خوب در دور نهایی مقدماتی جام جهانی دارند.

 

 

1639263

 

 

اضافه شدن لژیونرها و تلفیق جوانان و باتجربه ها، تمرین امروز را جدی تر از روزهای قبل کرده بود و تمامی ملی پوشان در غیاب سرمربی تیم که هنوز درگیر ویروس کروناست، گوش به فرمان دیگر اعضای کادر فنی به انجام برنامه های تاکتیکی تعیین شده پرداختند.

 

 

1639264

 

 

یکی از ویژگی های مثبت تیم ملی ایران حضور بازیکنانی است که سال هاست در عرصه ملی فعالیت می کنند و میادین بزرگی چون جام جهانی و جام ملت های آسیا را تجربه کردند؛ قطعا حضور چنین چهره هایی در شرایط فعلی، امیدواری اسکوچیچ را در روزهایی که خودش نمی تواند نظاره گر تمرینات باشد، بالاتر برده چرا که اکثر شاگردانش به حدی از تجربه رسیده اند که با درک شرایط حساس کنونی، نهایت توان و تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی به کار بگیرند.

 

1639265

دیدگاه‌ها