کد خبر : 1777193 | 09 شهریور 1400 ساعت 23:43 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

نویر: آلمان باید تیم ملی ایتالیا را الگو قرار دهد

مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان، معتقد است که آنها می‌توانند با الگو قرار دادن ایتالیا به موفقیت دست پیدا کنند.

نویر: آلمان باید تیم ملی ایتالیا را الگو قرار دهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در دو تورنمنت مهم قبلی دو ناکامی بزرگ را تجربه کرد. آنها در جام جهانی 2018 حتی نتوانستند از مرحله گروهی رقابت ها بالا بیایند و در رقابت های یورو نیز در مرحله یک هشتم نهایی از دور مسابقات کنار رفتند.

 

پیش از رقابت‌های یورو مشخص شده بود که یواخیم لوو آخرین تورنمنت خود را با مانشافت پشت سر می‌گذارد. همین اتفاق نیز رخ داد و بعد از جدایی لوو این سرمربی سابق بایرن مونیخ یعنی هانسی فلیک بود که هدایت آلمان را برعهده گرفت تا تیم ملی این کشور یک دوره جدید را آغاز کرده باشد.

 

 

1639113

 

 

 

اما کاپیتان تیم ملی آلمان یعنی مانوئل نویر معتقد است که آنها برای رسیدن به موفقیت باید از قهرمان یورو یعنی ایتالیا الگو بگیرند. نویر در این باره گفت: "ایتالیا کاملاً یکدست بود. شما می توانستید جنب و جوش آن ها را ببینید، اینکه چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و از بازی کردن لذت می برند. ایتالیا مثال خوبی برای الگو قرار دادن است و ما باید مثل کاری که آنها انجام دادند را انجام دهیم.

 

وقتی به تیم خودمان نگاه می‌کنم می‌بینم که چقدر پتانسیل داریم، حتی اگر در چند تورنمنت در گذشته به هدف دلخواه‌مان نرسیده باشیم. در واقع ما باید هر آن چیزی که برای موفقیت لازم است را درون زمین ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها