کد خبر : 1777205 | 10 شهریور 1400 ساعت 07:55 | 19K بازدید | 1 دیدگاه

در نخستین تجربه‌ام نتیجه خوبی گرفتم

شجاعی: انتظار صعود به فینال را نداشتم

ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران بعد از فینالیست نشدن در ماده تفنگ درازکش مختلط 10 متر در پارالمپیک 2020 توکیو گفت: این رشته تخصصی من نبود و تنها چند جلسه برای آن تمرین کرده بودم.

شجاعی: انتظار صعود به فینال را نداشتم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مرحله مقدماتی مسابقات تفنگ 10 متر درازکش مختلط در سالن آساکا با حضور 47 ورزشکار از کشورهای مختلف برگزار شد و رقیه شجاعی نماینده ایران در این رشته با کسب 626.2 امتیاز با قرار گرفتن در جایگاه 39 از صعود به فینال بازماند.
 

رقیه شجاعی بعد از این مسابقه با اشاره به جایگاه خود در بین 47 نفر اظهار داشت: انتظار صعود به فینال این رقابت‌ها را نداشتم، چون این رشته تخصصی من نیست. تنها چند جلسه در این رشته تمرین کرده بودم.

 

وی ادامه داد: رشته اصلی من تفنگ ایستاده است که چند روز پیش رقابت آن به پایان رسید و من در مرحله مقدماتی به‌عنوان چهارم و در فینال به‌عنوان ششم رسیدم. تمام تلاشم برای کسب بهترین عنوان در پارالمپیک  بود، اما نشد. برای نخستین تجربه این بازی‌ها به نظرم نتیجه خوبی کسب کردم.

 

ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران با اشاره به برنامه خود عنوان کرد: من در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت دارم و هدفم کسب عنوان در تورنمنت‌های بزرگ است و برای این کار نیاز به تمرکز بیشتر دارم. البته بعد از پایان پارالمپیک باید یک دوره استراحت داشته باشم تا تمرینات را برای بازی‌های پاراآسیایی 2022 چین شروع کنم.

دیدگاه‌ها