کد خبر : 1777256 | 10 شهریور 1400 ساعت 12:34 | 20.5K بازدید | 9 دیدگاه

سانتوس: برنامه خاصی نداریم!

رونالدو امروز رکورد دایی را می شکند؟

ستاره تیم ملی پرتغال امشب این شانس را دارد تا با گلزنی مقابل ایرلند، به تنهایی عنوان بهترین گلزن ملی جهان را صاحب شود.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو این روزها یکی از سوژه های اصلی رسانه های ورزشی به شمار می رود؛ ستاره ای که بعد از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت و روز گذشته نیز اولین تصاویر او با پیراهن سرخ تیم شهر منچستر منتشر شد.

 

رونالدو اما این روزها در اردوی تیم ملی پرتغال حضور دارد؛ جایی که سلسائوی اروپا خود را برای بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 آماده می کند. پرتغالی ها امشب از ساعت 23:15 به مصاف ایرلند خواهند رفت. آنها با دو برد و یک تساوی و 7 امتیاز صدرنشین گروه اول مقدماتی جام جهانی در اروپا هستند و حریف شان با دو باخت چهارم است.

پیروزی در این دیدار برای تحکیم صدرنشینی پرتغال بسیار حیاتی است چرا که صربستان با 7 امتیاز و تنها به دلیل گل خورده بیشتر در مکان دوم این گروه قرار گرفته است. در کنار اهمیت نتیجه این بازی، حضور رونالدو در آن به اهمیت کار افزوده است؛ اگر کریس در بازی امشب گلزنی کند، دیدار پرتغال – ایرلند به دیداری تاریخی تبدیل خواهد شد.

 

1639408

 

1639409

 

1639410

 

ستاره پرتغالی ها در یورو 2020 توانست با 5 گل در 360 دقیقه آقای گل مسابقات شود. او با زدن این 5 گل خود را به علی دایی رساند تا در عنوان بهترین گلزن ملی فوتبال دنیا با ستاره اسبق فوتبال ایران و آسیا شریک شود. پیام تبریک دایی و پاسخ رونالدو به این پیام در آن مقطع یکی از اتفاقات ماندگاری بود که همیشه در ذهن فوتبال دوستان ایرانی خواهد ماند.

 

بعد از اینکه پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 مقابل بلژیک با یک گل شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد، رویای شکست رکورد دایی توسط رونالدو در یورو عملی نشد تا ستاره پرتغالی ها برای رسیدن به این هدف به دو ماه صبر نیاز داشته باشد. حال این دو ماه سپری شده و رونالدو امشب در بازی مقابل ایرلند می تواند با گلزنی برای تیم کشورش، تعداد گل های ملی خود را به عدد 110 رسانده و به تنهایی صاحب عنوان بهترین گلزن جهان شود.

 

جالب اینجاست که سانتوس، سرمربی تیم پرتغال که تا سال 2024 هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت، در مورد این اتفاق مهم گفت: "برنامه خاصی برای این کار نداریم و اصلا به آن فکر نمی کنیم! من فقط به بازی با ایرلند فکر می کنم. برای ما خیلی بد خواهد بود که به چنین چیزهایی فکر کنیم." البته این اظهارت از سوی سرمربی هر تیمی می تواند مطرح شود چرا که سانتوس بیشتر از رکورد شخصی شاگردش به دنبال کسب نتیجه ای مناسب برای حفظ صدرنشینی در جدول است. با این وجود اما خود سانتوس هم به خوبی می داند که اگر قرار باشد برای گلزنی بازیکنان پرتغال در بازی امشب شانس قائل باشیم، رونالدو بیشتر شانس را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها