کد خبر : 1777284 | 10 شهریور 1400 ساعت 14:12 | 182.8K بازدید | 12 دیدگاه

اگر می‌دانستم نمی‌آمدم

گلایه طارمی از جو منفی پیرامون تیم ملی

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به انتقاد از عدم همدلی در آستانه شروع بازی های حساس مقدماتی جام جهانی پرداخت.

گلایه طارمی از جو منفی پیرامون تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل سوریه حضور یافت. در این نشست که به صورت آنلاین برگزار شد، اتفاقات جالبی رخ داد و ملی پوش ایرانی باشگاه پورتو صحبت هایی انجام داد که خیلی تا حالا از او نشنیده بودیم.

 

او که اینک جزو باتجربه های تیم ملی به شمار می رود صحبت های ابتدایی خود را این گونه شروع کرد:

خیلی خوشحال هستم که با تیم ملی ایران در این مرحله حضور داریم. بازی فردا می‌تواند یک بازی خیلی سخت باشد. چون همه تیم ها برای حضور در جام جهانی تلاش می کنند و بازی مقابل همه آنها سخت است. فکر می کنم بازی با سوریه با توجه به شناخت خوبی که هر دو طرف از هم دارند خیلی بازی سختی باشد. نمی توانم بگویم که تمرینات خوبی داشتیم چون شرایطش وجود نداشت و روزهای کمی در کنار هم بودیم. ولی آن مرحله ای که در بحرین سپری کردیم خیلی به ما کمک می کند چون فرصت زیادی برای آماده شدن برای این بازی ها را نداشتیم. در کل شرایط فعلا خوب است و امیدوارم که به خوبی دو بازی پیش رو مخصوصا بازی اول که سخت ترین بازی ما است را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

بعد از صحبت های مربی تیم ملی، بار دیگر نوبت به مهدی طارمی رسید اما با توجه به اینکه سوالی از او پرسیده نشده بود، مسئول برگزاری کنفرانس، از مهاجم تیم ملی خواست تا صحبت های پایانی اش را انجام دهد. طارمی که از این اتفاق تعجب کرده بود و به نظر می رسد از بی توجهی ها به تیم ملی دل پری دارد، این گونه به انتقاد از شرایط موجود پیرامون تیم ملی پرداخت:
ما در بحرین که بودیم برای کنفرانس خبری بازی با تیم ملی این کشور رفته بودیم. گفتیم آنجا بحرین است و شاید با ایران خوب نباشد و شاید کسی از ما (سرمربی و بازیکنی که در کنفرانس حضور پیدا می کنند) سوالی نپرسد. ولی اینجا ایران است و من فکر می کردم که خیلی اتفاقات بهتر و انرژی های مثبت بیشتر باشد. در آن بازی ها از فدراسیون تا وزارت ورزش و مردم پشت تیم ملی بودند تا 4 بازی را ببریم. خیلی همدلی بین رسانه ها و مردم بود. البته رسانه ها همیشه تلاش می کنند ولی تعجب می کنم در حالی که فردا اولین بازی را مقابل سوریه انجام می دهیم، آن همدلی که در آن زمان بود را نمی بینم.

 

1639459

 

مهاجم تیم ملی با ابراز پشیمانی از حضور در نشست خبری که انتظار توجه بیشتری از رسانه ها را  در آن داشت ادامه داد:
الان که آمدم اینجا اصلا پشیمان هستم. اگر می دانستم شرایط این است قطعا نمی آمدم! قطعا! در این یک روزه که البته همدلی به وجود نمی آید ولی امیدوارم که شرایط بهتر شود. در صورتی که ما به این همدلی از روز اول نیاز داریم و خیلی مهم است که سه امتیاز را در بازی اول بگیریم. این سه امتیاز می تواند خیلی به ما انرژی مثبت بدهد. کلمه بدی است ولی من متاسفم و امیدوارم که بتوانیم فردا همه را خوشحال کنیم. خدایی می دانیم که رسانه ها پیگیر شرایط تیم ملی هستند ولی امیدوارم که با برد فردا شما هم پیگیرتر شده و همدلی بیشتر شود. رسانه باید به گونه ای عمل کند که در دل مردم جا باز کند.

 

در پایان این اظهارات آتشین طارمی، مسئول برگزاری کنفرانس توضیحاتی را ارائه کرد تا مشخص شود بخشی از ناراحتی مهاجم تیم ملی به خاطر یک سوتفاهم بوده است: این کنفراس آنلاین است و رسانه ها اجازه حضور ندارند. خبرگزاری ها هم به صورت آنلاین این کنفرانس را پیگیری کرده و سوالاتشان را می پرسند. الان هم یک سوال آمده که می پرسم.

 

طارمی پس از شنیدن این جملات گفت: "من زود قضاوت کردم و عذرخواهی می کنم!" البته از صحبت های مهاجم تیم ملی کشورمان می شد کاملا این موضوع را متوجه شد که دل پر او فقط به خاطر شرایط نشست خبری پیش از بازی با سوریه نبود. او که به دنبال حضور در دومین جام جهانی دوران فوتبالی خود است، اینک یک بازیکن پخته و باتجربه به شمار می رود و به خوبی می تواند جو پیرامون تیم ملی در چنین شرایط حساسی را درک کند؛ انتقاد از همدلی کم و بی توجهی به تیم ملی، یک زنگ خطر از سوی طارمی برای اهالی فوتبال بود که باید جدی گرفته شود .

 

دیدگاه‌ها