کد خبر : 1777299 | 10 شهریور 1400 ساعت 14:47 | 34.7K بازدید | 4 دیدگاه

آزمون نیست اما همچنان مهم است

حضور پر نشاط و پر انرژی سردار در تمرینات ملی نشان از انگیزه او برای باز کردن دوباره دروازه عراق دارد.

آزمون نیست اما همچنان مهم است

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون به دلیل دو اخطاره بودن بازی با سوریه را از دست داده است اما او این روزها با انرژی بالا در تمرینات تیم ملی حاضر است تا بار دیگر همچون دور قبل مقابل عراق گلزنی کند.

 

آزمون که حالا و شش سال پس از درخشش در جام ملت‌های ۲۰۱۵ تبدیل به یک بازیکن باتجربه برای تیم ملی شده امید اول گلزنی تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی است. مهاجمی باهوش که کمتر پیش آمده تا قدر موقعیت‌هایی که نصیبش شده را نداند، این شانس را دارد که بازی در دو جام جهانی دیگر را هم تجربه کند.

جدیت او در کنار شادابی‌اش در تمرینات این وعده را می‌دهد که چه بسا او غیبتش در بازی با سوریه را با گل در بازی عراق و بالا بردن آمار گل‌های ملی خود جبران کند.

 

آزمون که رابطه خوبی با سایر بازیکنان تیم ملی دارد و همواره با چهره بشاش و خندان در تمرینات تیم ملی ظاهر می‌شود، اگرچه در بازی با سوریه حضور ندارد اما با توجه به سابقه‌اش در تیم ملی و آشنایی با جو اردوها، نقش بارزی در صمیمی‌تر شدن جو تیم ملی داشته است و علاوه بر اینکه در زمان بازی همه توپ‌ها برای او ساخته می‌شود در تمرینات نیز حلقه‌های شادی و شوخی بازیکنان با محوریت او شکل می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

در شرایطی که در این اوضاع کرونایی و در سایه‌ی بی‌خبری محض از وضعیت سرمربی تیم ملی، چندان جو عمومی جامعه برای بازی‌های مهم تیم ملی آماده نشده، شادابی سردار و دوستان در تمرینات، نگرانی‌ها را در مورد تیم ملی کم کرده و امیدها به موفقیت تنها ملی دنیا  که یک «سردار» را در خود دارد افزایش یافته است.

 

عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها