کد خبر : 1777351 | 10 شهریور 1400 ساعت 19:32 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

ژروم بواتنگ:

آمدنم به لیگ فرانسه ربطی به لیونل مسی ندارد

ژروم بواتنگ، مدافع تازه وارد باشگاه لیون، درباره تقابل با لیونل مسی در لیگ فرانسه صحبت کرد.

آمدنم به لیگ فرانسه ربطی به لیونل مسی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه پیش مشخص شده بود که ژروم بواتنگ بعد از سال‌ها حضور در بایرن مونیخ و کسب تمام عناوین ممکن، از این تیم جدا خواهد شد. در واقع باشگاه آلمانی علاقه ای به تمدید قرارداد با بواتنگ نشان نداد و از طرف دیگر گفته شد که این بازیکن نیز خودش علاقه مند است چالش جدیدی را تجربه کند.

 

 

1639541

 

 

ژروم بواتنگ بازیکن آزاد محسوب می‌شد و در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در رابطه با آینده او وجود داشت اما نهایتاً مدافع آلمانی امروز به لیون پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال فرانسه تجربه کند.

 

بواتنگ حالا باید در لیگ فرانسه با لیونل مسی روبرو شود که اخیراً به پاری سن ژرمن پیوست. مدافع آلمانی در این رابطه گفت: " لیگ یک فرانسه رقابتی بسیار جذاب محسوب می‌شود. من به خاطر این که لیونل مسی در اینجا بازی می کند به لیگ یک نیامده ام. من تجربیات خوب و بدی در برابر او داشته ام و این امری طبیعی است. چه کسی می تواند بگوید که فقط تجربیات خوبی از تقابل با او داشته است."

 

 

1639542

 

 

بواتنگ در ادامه پیرامون شانس خود برای بازگشت به تیم ملی آلمان نیز گفت: " این چیزی نیست که من امروز به آن فکر کنم. هدفم این است که خیلی خوب با شرایط اینجا هماهنگ شوم و دوباره با آمادگی 100 درصدی و به طور کامل بازی کنم. من تمام تلاش خود را برای باشگاهم انجام می دهم و اگر بعد از آن مربی تیم ملی با من تماس بگیرد اتفاق خوبی خواهد بود. در حال حاضر اولویت من بازی کردن است."

دیدگاه‌ها