کد خبر : 1777352 | 10 شهریور 1400 ساعت 19:44 | 47.7K بازدید | 2 دیدگاه

حقه‌ای جدید در بوندسلیگا؛

حیله بزرگ باشگاه آلمانی برای جلوگیری از فروش بازیکن!

باشگاه فرانکفورت به شکلی عجیب جلوی انتقال فیلیپ کاستیچ به لاتزیو را گرفته است.

حیله بزرگ باشگاه آلمانی برای جلوگیری از فروش بازیکن!

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کاستیچ، مهاجم تیم فرانکفورت پس از ناکامی در انتقال به لاتزیو از دست مدیران باشگاه آلمانی به شدت عصبانی است. بیانکوچلستی بعد از واگذاری خواکین کوره‌آ به اینتر برای جذب جانشین این بازیکن وارد عمل شده و برای خرید فیلیپ کاستیچ از فرانکورت اقدام کرده بود.

 

مدیران باشگاه لاتزیو دیروز و در روز پایانی پنجره تابستانی مبلغ 10.2 میلیون یورو به علاوه بندهای پاداش برای خرید این بازیکن پیشنهاد داده و درخواست خود را از طریق ایمیل به باشگاه فرانکفورت ارسال کرده بودند. اما باشگاه آلمانی برای جلوگیری از انتقال بازیکن خود به لیگ ایتالیا آدرس ایمیلی اشتباه را به  مدیران لاتزیو داده و بدین ترتیب با تلف کردن وقت، شرایطی را فراهم کرده که فیلیپ کاستیچ مجبور به ماندن در تیم فعلی خود شود.

 

1639545

 

در واقع این بازیکن تصور می کرده لاتزیو از خریدش منصرف شده و پیشنهادی رسمی ارسال نکرده، اما مدیر برنامه فیلیپ کاستیچ به او اطلاع می دهد که داستان از این قرار بوده و مدیران فرانکفورت با استفاده از این روش دور از عرف اجازه جدایی او را صادر نکرده اند.

 

در شرایطی که دو سال دیگر از قرارداد فعلی کاستیچ با فرانکفورت باقی مانده، این بازیکن در روزهای اخیر و به هوای انتقال به لاتزیو حتی در تمرینات این تیم نیز شرکت نکرده بود و حالا نیز به قدری عصبانی است که دیگر قصد بازی کردن در بوندسلیگا را در سر ندارد.

 

لاتزیو حالا و بعد از ناکامی در جذب این بازیکن  قصد دارد فرانک ریبری، ستاره فرانسوی و سابق فیورنتینا را به عنوان گزینه دوم و به صورت رایگان به خدمت بگیرد. اخبار حاکی از آن است که باشگاه  لاتزیو مذاکراتی را با این بازیکن 38 ساله آغاز کرده و ممکن است به زودی برای خرید فرانک ریبری به توافق برسد.

دیدگاه‌ها