کد خبر : 1777353 | 10 شهریور 1400 ساعت 19:59 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از مقصد احتمالی و جدید فرانک ریبری

این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده فرانک ریبری به شکل رسمی راهی ورونا شود.

رونمایی از مقصد احتمالی و جدید فرانک ریبری

به گزارش "ورزش سه"، فرانک ریبری در سال 2007 از مارسی به بایرن مونیخ پیوست و در یکی از موفق ترین دوره های تاریخ باشگاه نقش کلیدی را ایفا کرد.  در عین حال او خود را در جمع بهترین وینگرهای در فوتبال اروپا به اثبات رساند. 

 

بعد از حدود 12 سال حضور در بایرن مونیخ فرانک ریبری این تیم را در سال 2019 ترک کرد و به فیورنتینا پیوست؛ با این حال اخیرا مشخص شد که کار ستاره فرانسوی در این باشگاه به اتمام رسیده و او در فصل 22-2021 در فیورنتینا توپ نخواهد زد. در واقع همین موضوع باعث شد که شایعاتی پیرامون احتمال بازگشت فرانک ریبری به بایرن‌مونیخ مطرح شود که البته این خبر بلافاصله توسط باشگاه آلمانی تکذیب شد.

 

 

1444072

 

 

 

فرانک ریبری اکنون بازیکن آزاد محسوب شود و می‌تواند به شکل رایگان راهی هر تیم دیگری شود. در همین راستا کالچومرکاتو گزارش داده که ستاره فرانسوی اخیراً به تیم‌های سمپدوریا و میلان پیشنهاد شده بود اما این باشگاه ها شانس جذب ریبری را رد کردند. لاتزیو سومین باشگاهی بود که از آن به عنوان مقصد احتمالی ریبری نام برده شد اما مائوریتزیو ساری نیز علاقه ای به این انتقال نشان نداد.

 

با این حال یک تیم دیگر ایتالیایی یعنی هلاس ورونا هنوز به جذب فرانک‌ریبری علاقه نشان می‌دهد و بر اساس گزارش ها ممکن است دو طرف طی روزهای آینده به توافق رسیده و وینگر فرانسوی به کار خود در فوتبال ایتالیا ادامه دهد.

دیدگاه‌ها