کد خبر : 1777358 | 10 شهریور 1400 ساعت 20:14 | 43.5K بازدید | 2 دیدگاه

مارسیال به دنبال مبارزه است؛

ستاره یونایتد و رد شانس انتقال لحظه آخری

آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی منچستریونایتد، فرصت پیوستن به لیون را در آخرین روز نقل و انتقالات رد کرده است.

ستاره یونایتد و رد شانس انتقال لحظه آخری

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت ستاره بزرگی مانند کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد و حضور بازیکنانی چون ادینسون کاوانی، مارکوس راشفورد، جیدون سانچو و میسون گرین وود، کار آنتونی مارسیال برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت این تیم را از فصل قبل هم دشوارتر خواهد کرد.

 

این بازیکن در روز پایانی پنجره تابستانی مورد توجه تیم سابق خود لیون قرار گرفته بود و آنها قصد داشتند با انتقالی قرضی زمینه حضور آنتونی مارسیال را فراهم کنند، اما این بازیکن پیشنهاد لیون را رد کرده و مدعی شد قصد دارد برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت یونایتد مبارزه کند.

 

1505855

 

جالب اینجاست آنتونی مارسیال دوران ورزشی خود را در باشگاه لیون آغاز و در رده های جوانان این تیم نامی برای خود دست و پا کرده است. پس از تنها یک فصل حضور در تیم بزرگسالان در لیون، آنتونی مارسیال با باشگاه موناکو برای انتقالی به مبلغ پنج میلیون یورو به اضافه پاداش به توافق رسید و راهی این تیم شد.

 

بعد از درخشش در لباس موناکو، منچستریونایتد در سال 2015 دست به قماری بزرگ زد و با پرداخت مبلغ 35 میلیون پوند و 20 میلیون پاداش، این بازیکن جوان را در دوران حضور لوییس فان خال خریداری کرد. حالا سه سال دیگر از قرارداد مارسیال با یونایتد باقی مانده و باید دید در ترافیک شدید خط حمله این فصل شیاطین سرخ، آیا فرصت بازی کردن به او خواهد رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها