کد خبر : 1777372 | 10 شهریور 1400 ساعت 22:24 | 22.3K بازدید | 2 دیدگاه

ژاکا:

اخراج من مقابل منچسترسیتی واقعا تعجب آور بود

گرانیت ژاکا، هافبک سوییسی باشگاه آرسنال، یک بار دیگر از تصمیم داور دیدار برابر سیتی بابت نشان دادن کارت قرمز به او انتقاد کرد.

اخراج من مقابل منچسترسیتی واقعا تعجب آور بود

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای هفته دو تیم منچسترسیتی و آرسنال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برد 5-0 شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یافت. البته اخراج گرانیت ژاکا در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان نیمه اول دیدار برابر سیتی کار آرسنال را بیش از پیش دشوار کرد و باعث شد تیم میکل آرتتا شکست سنگینی را متحمل شود.

 

در واقع خطای شدید و خشن هافبک سوییسی روی پای ژائو کانسلو باعث شد تا داور مسابقه به شکل مستقیم او را از زمین مسابقه اخراج کند؛ موضوعی که منجر شد انتقادات زیادی نسبت به گرانیت ژاکا مطرح شود که حالا او به این مسئله واکنش نشان داده است.

 

 

1639564

 

 

ژاکا که اکنون در اردوی تیم ملی سوئیس به سر می‌برد در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های این کشور گفت: " پس از چنین شروع سختی طبیعتا شما مورد انتقاد قرار می‌گیرد و این طبیعی است و بخشی از فوتبال محسوب می شود. هر بازیکنی باید آن را بپذیرد. در مورد کارت قرمز باید بگوییم که به شکل حیرت انگیزی تعجب‌آور بود.

 

در ارتباط با لیگ برتر مردم بیشتر در مورد سختی زبان انگلیسی صحبت می کنند. من 100 درصد توپ را زدم و کارت قرمز دریافت کردم. حتی این صحنه توسط VAR نیز مورد بررسی قرار نگرفت. من پیش از این، صحنه های به شدت بدتری را دیده بودم که حتی خطا هم تشخیص داده نشده بود. به هر حال نمی توانم چیزی را تغییر دهم و تنها رو به جلو نگاه می کنم."

دیدگاه‌ها