کد خبر : 1777438 | 11 شهریور 1400 ساعت 12:27 | 82.1K بازدید | 3 دیدگاه

تمجید سرمربی ایرلند از ستاره پرتغالی:

فقط رونالدو می‌توانست آن گل را بزند

اسفتن کنی، سرمربی تیم ملی ایرلند، با تمجید از عملکرد کریستیانو رونالدو مدعی شد که هیچکس جز او نمی‌توانست چنین گلی به ثمر برساند.

فقط رونالدو می‌توانست آن گل را بزند

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره پرتغالی شب گذشته در دیدار برابر ایرلند موفق شد دو گل فوق العاده به ثمر برساند و بازی را در دقایق پایانی 1-2 به سود تیم ملی کشورش کند. این دو گل در جریان مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و می‌تواند در ادامه مسیر کمک بسیاری به پرتغال کند.

استفان کنی، سرمربی ایرلند، پس از پایان بازی گفت:« من فکر می‌کنم هیچکس دیگری جز رونالدو نمی‌توانست گل دوم او را به ثمر برساند. من آن را تماشا کردم و این ضربه سری فوق العاده بود. من فکر می‌کنم ما در نیمه اول در مالکیت توپ بسیار جسورانه عمل کردیم و پاسکاری خیلی خوبی داشتیم. در ضدحملات واقعا خوب بودیم و همه چیز همانطور که ما می‌خواستیم پیش رفت. آنها شانس زیادی نداشتند. در واقع در نیمه اول فقط یک شانس قابل توجه ایجاد کردند و فکر می‌کنم ما آرام بودیم.»

 

1639689

 

او در ادامه اضافه کرد:« نیمه دوم برای ما سخت‌تر بود، آنها مالکیت خوبی داشتند اما ما شانس‌هایی را از دست دادیم. تنها چند دقیقه با بهترین پیروزی خارج از خانه تاریخ ایرلند در مسابقات انتخابی جام جهانی فاصله داشتیم. ما واقعا ناراحت شدیم. من برای بازیکنان بسیار ناراحتم چون عملکرد قهرمانانه‌ای داشتند. آنها تمام تلاش خود را کردند. قبول شکست در این بازی بسیار دشوار بود اما باید از این بازی عبور کنیم.»

پرتغال با پیروزی 1-2 برابر ایرلند در دیدار چهارشنبه شب حالا با کسب 10 امتیاز از چهار بازی در صدر جدول گروه آ قرار دارد. آنها در بازی بعدی خود در دیداری دوستانه 13 شهریور برابر قطر به میدان خواهند رفت و سپس دیدار دیگری از انتخابی جام جهانی را در تاریخ 16 شهریور برابر آذربایجان برگزار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها