کد خبر : 1777453 | 11 شهریور 1400 ساعت 17:30 | 49.2K بازدید | 6 دیدگاه

فن‌خال بدترین مربی ام بوده

می خواستم از PSG جدا شوم ولی کرونا نگذاشت!

ستاره آرژانتینی پی اس جی فاش ساخت که سال گذشته قصد جدایی از این باشگاه را داشت.

می خواستم از PSG جدا شوم ولی کرونا نگذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی ماریا پس از 4 سال بازی برای رئال در تابستان 2014 راهی منچستریونایتد شد ولی دوران موفقی در این باشگاه نداشت. در نهایت او یک سال پس از انتقال به یونایتد راهی پی اس جی شد و در این تیم توانست بار دیگر به فرم خوب گذشته برگردد و هنوز نیز در عضویت باشگاه پاریسی قرار دارد. دی ماریا بازیکن و مهره ثابت پی اس جی است و اکنون با پیوستن لیونل مسی به جمع پاریسی ها خوشحال تر از همیشه نیز به نظر می رسد.

 

 

1581587

 

 

دی ماریا در مصاحبه با تیک اسپورتس گفت که سال گذشته قصد جدایی داشت:« قراردادم در حال اتمام بود و می خواستم به فوتبال آرژانتین برگردم. هیچ تماسی از باشگاه با من نگرفته بودند ولی سپس پاندمی کرونا رخ داد و مجبور شدیم در پاریس بمانیم. آنجا بود که متوجه شدم نمی توانم به فوتبال آرژانتین برگردم و سپس مذاکرات با پی اس جی برای تمدید نیز شروع شد. به من پیشنهاد خوبی دادند و در نهایت تمدید کردم. ماندم چون پی اس جی به من این حس را منتقل کرد که هنوز مهره مهمی محسوب می شوم. فکر می کنم تصمیم درستی بود به خصوص حالا که لیونل مسی هم به جمع ما پیوسته است.»

 

مهار نیمار در فینال کوپا آمه ریکا:« من و لئاندرو پاردس به خوبی نیمار را در زمین بلوکه کرده بودیم. در پی اس جی هم تیمی هستیم و به خوبی از نیمار شناخت داشتیم. الان هر زمان نیمار را می بینیم، با او شوخی می کنیم که تیم اول قاره ما هستیم بعد برزیل.»

 

 

1520775

 

 

حذف از جام جهانی 2018 با شکست برابر فرانسه:« کیلیان امباپه برایم تعریف کرده است که وقتی به ما برخورد کردند، همه تیم فرانسه نگران بودند. این در زمین هم مشخص بود ولی در نهایت با اختلافی کم شکست خوردیم.»

 

 

1639805

 

 

لوئیس فن‌خال:« بدون شک او بدترین مربی دوران فوتبالم است. وقتی به منچستر رفتم، پیراهن شماره 7 را به من دادند. پیراهنی مهم در تاریخ باشگاه ولی من اهمیتی به آن نمی دادم و برایم فشار مضاعف نبود. چیزی که در یونایتد آزارم می داد، فن‌خال بود. او از همان روز اول باعث آوارگی ام شد و دوست نداشت بازیکنی بالاتر از او در تیم باشد. مهم نبود چقدر گل بزنم یا پاس گل بدهم، فن‌خال در رختکن فقط پاس های اشتباهم را یادآوری می کرد.»

 

دیدگاه‌ها