کد خبر : 1777478 | 11 شهریور 1400 ساعت 16:02 | 82.3K بازدید | 6 دیدگاه

پدیده لیون:

هر روز با رویای پیوستن به رئال بیدار می‌شوم

رایان شرکی پدیده 18 ساله لیون فرانسه در رویای پیوستن به رئال مادرید به سر می برد.

هر روز با رویای پیوستن به رئال بیدار می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، رایان شرکی محصول آکادمی لیون که فصل قبل در 34 بازی برای این تیم به میدان رفت و یک گل هم زد، رویای رئال را در سر دارد.

شرکی هافبک تهاجمی است و سابقه بازی برای تیم زیر 16 ساله های فرانسه را هم دارد. او در مصاحبه با "اونز موندیال" فاش ساخت که آرزویش این است که روزی برای رئال مادرید بازی کند.

 

 

1639757

 

 

شرکی در مورد آینده اش گفت:« مسیر درست و کامل این است که ابتدا در لیون بدرخشم و سپس در یک باشگاه بزرگتر ارزش هایم را ثابت کنم. می خواهم تاریخساز شوم و البته همه می دانند که من از کودکی هوادار رئالم. پیوستن به بزرگترین باشگاه دنیا استثنایی خواهد بود و این همان مسیری است که در سر دارم. هر روز صبح با رویای پیوستن به رئال از خواب بیدار می شوم و می خواهم روزی به این آرزو برسم.»

 

 

1638450

 

 

کیلیان امباپه نیز مثل شرکی در رویای پیوستن به رئال است ولی امسال پی اس جی به او اجازه جدایی ندارد. شرکی می گوید که با امباپه دوست است:« رابطه ای دوستانه با کیلیان دارم. معمولا باهم در تماسیم و زمانی که برابر هم قرار می گیریم، در رختکن یکدیگر را ملاقات می کنیم و حرف می زنیم. سوالی اگر داشته باشم، بدون مشکل از او می پرسم. او یک فوتبالیست فوق العاده است و یک انسان بزرگ.

همیشه بازی هایش را تماشا می کنم و حتی یک بازی اش را از دست نمی دهم. او همواره به من می گوید، سعی کن بیشتر گل بزنی، گل، گل، گل؛ چون همیشه گلزنان را به یادمی آورند.»

 

 

1639754

دیدگاه‌ها