کد خبر : 1777526 | 11 شهریور 1400 ساعت 21:04 | 17.9K بازدید | 3 دیدگاه

درخواست ویژه از بیرانوند؛ فقط تمرکز کن! (عکس)

علیرضا بیرانوند در چهل و پنجمین بازی ملی، ماموریت کلین شیت مقابل خط حمله خطرناک سوریه را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه سوریه تیمی طراز اول در فوتبال آسیا محسوب نمی‌شود اما حضور عمر خریبین مهاجم تیم الوحده سبب شده تا سوریه تیمی خطرناک از نظر هجومی باشد و تیم ملی کار سختی مقابل عناصر هجومی این تیم داشته باشد.

با این حال حضور علیرضا بیرانوند در درون دروازه تیم ملی، شانس ایران برای کلین شیت را افزایش داده. بیرانوند اگرچه در مقدماتی جام جهانی 2018 نتوانست دروازه اش را بسته نگه دارد و با گل السومه پیروزی ایران از دست رفت اما او حالا با انگیزه بالا پای به میدان گذاشته تا دروازه اش را بسته نگه دارد.

 

 

 

 

بیرانوند در لیگ قهرمانان 2017 نیز دوئل جالبی با عمر خریبین داشت و البته در کنترل او ناکام ماند ولی این بار در قامت گلر تیم ملی در 30 دقیقه نخست مقابل او به مشکلی نخورده است.

نکته جالب اینکه برای این بازی علاوه بر اسکوچیچ و هاشمیان، ملادن زگانیر مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی نیز در اردو حضور ندارد و همین موضوع سبب شده تا ابراهیم میرزاپور به صورت موقت مربی سه گلر لژیونر تیم ملی باشد.

 

 

 

 

میرزاپور که سابقه دروازه بانی در جام جهانی را دارد، پیش از شروع بازی تمام تلاش خود را کرد تا بیرانوند را آماده مسابقه کند و علاوه بر تمرینات فنی، تلاش داشت تا با صحبت های خود، شماره یک تیم ملی را از نظر ذهنی نیز آماده کند تا او با تمرکز بالا وارد زمین شود.

 

 

 

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها