کد خبر : 1777533 | 11 شهریور 1400 ساعت 21:44 | 13.3K بازدید | 2 دیدگاه

پرواز ناموفق شجاع بر فراز آزادی (عکس)

شجاع خلیل زاده مدافع پیش تاخته تیم ملی می توانست در همان دقیقه دوم بازی دروازه سوریه را باز کند ولی این اتفاق رخ نداد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در راه رسیدن به رقابت های جام جهانی، در استادیوم آزادی به مصاف سوریه رفته که نیمه نخست این دیدار باب میل ملی پوشان نبوده و دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفته اند.


در این دیدار، ملی پوشان چند فرصت گلزنی را به روی دروازه ابراهیم عالمة سنگربان سوری ها خلق کردند ولی در راه رسیدن به گل، ناکام بودند. اما جدی ترین موقعیتی که برای تیم ملی در این دیدار شکل گرفت، در همان دقیقه دوم رخ داد که شجاع خلیل زاده می توانست دروازه سوریه را باز کند ولی این اتفاق رخ نداد.

 

 

 


در لحظات ابتدایی نیمه نخست، تیم ملی صاحب یک ضربه کرنر شد که سامان قدوس پشت این توپ ایستاد. سانتر دیدنی این بازیکن به روی دروازه، در موقعیتی ایده آل به شجاع خلیل زاده رسید و در حالیکه مدافعی از سوریه برای او مزاحمت ایجاد نکرده بود، پرواز بلند شجاع با ضربه سر این بازیکن همراه شد اما ضربه مدافع پیش تاخته تیم ملی با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.


شجاع که در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی روی یک کرنر و با یک ضربه سر دروازه کامبوج را باز کرده بود و نخستین گل ملی خود را نیز به ثبت رسانده بود، در موقعیت مشابهی قرار گرفت ولی ضربه سر او با بدشانسی راهی به چارچوب دروازه سوری ها پیدا نکرد تا بهترین فرصت نیمه نخست شاگردان اسکوچیچ به هدر برود.

 


با توجه به متوقف شدن کره جنوبی برابر عراق، تیم ملی ایران می تواند با پیروزی برابر سوریه، گام نخست را محکم برداشته و در همین ابتدای کار، از یکی از حریفان اصلی خود در راه صعود به جام جهانی، فاصله بگیرد.

دیدگاه‌ها