کد خبر : 1777561 | 11 شهریور 1400 ساعت 23:12 | 78.2K بازدید | 8 دیدگاه

همه بچه ها از فدراسیون جدید راضی هستند

آزمون : این حرف‌ها در شان تیم ملی نیست

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که با وجود پیروزی در مقابل سوریه، ملی پوشان بازی خوبی انجام ندادند.

آزمون : این حرف‌ها در شان تیم ملی نیست

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران اولین بازی خود در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 را امشب با پیروزی یک بر صفر مقابل سوریه به پایان رساند. سردار آزمون، غایب بزرگ ایران در این دیدار بود که به دلیل محرومیت در لیست تیم حضور نداشت. او در پایان بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: سه امتیاز را گرفتیم ولی خوب بازی نکردیم؛ باید خیلی بهتر از این ها بازی کنیم. درست است که نبود سرمربی تاثیر گذار بود ولی خب انشالله در بازی بعدی جبران کنیم. بازی خیلی حساسی داریم و باید همه تمرکزمان را به کار بگیریم.

 

او ادامه داد: ما نباید استرس داشته باشیم؛ چرا باید استرس داشته باشیم؟ به قدری بازیکن باتجربه داریم که نیازی به این کار نیست. ولی صد در صد نبود سرمربی تاثیر گذار بود.

 

مهاجم تیم ملی در مورد شرایط بازی مقابل سوریه و اینکه هیچ موقعیت خاصی برای طارمی در طول بازی ایجاد نشد گفت: نمی دانم چه بگویم! کلا در این بازی موقعیت زیادی نداشتیم و شاید دلیل آن این بود که خوب کار نکرده بودیم. 

 

سردار درپاسخ به این سوال که آیا بازی عراق و کره جنوبی را دیدی گفت: نه!

 

او در پاسخ به سوالی در مورد شرایط تیم ملی گفت: فقط می دانم که فدراسیون در تلاش است تا بهترین امکانات و بهترین موقعیت را برای تیم ملی تامین کند. همه بچه ها از فدراسیون جدید راضی هستند. سردار واکنش به این شایعه که شکافی بین کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده گفت: "چه کسی این را می گوید." پاسخ خبرنگاری که این سوال را پرسیده بود به صحبت های طارمی در نشست خبری مربوط بود. سردار در ادامه صحبت هایش گفت: ما خیلی مردیم؛ مرد به دنیا آمدیم و مرد هم از دنیا می رویم. با کسی اگر مشکلی داشته باشیم رو در رو می گوییم نه این که رسانه ای کنیم. صد در صد این حاشیه ها را تکذیب می کنم. این حرف ها در شان تیم ملی نیست.

دیدگاه‌ها