کد خبر : 1777567 | 11 شهریور 1400 ساعت 23:37 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت سه ستاره مصدوم بایرن مونیخ مشخص شد

ستاره مصدوم بایرن مونیخ امروز تمرینات خود را در کمپ این تیم پیگیری کردند.

وضعیت سه ستاره مصدوم بایرن مونیخ مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که رفته‌رفته تیم یولیان ناگلزمان هماهنگی خود را به دست آورده و به فرمی که هواداران بایرن مونیخ انتظارش را داشتند رسیده است. در واقع بایرن مونیخ در مسابقات پیش فصل نتایج ناامید کننده ای کسب کرد و فصل جدید بوندسلیگا را هم با توقف مقابل مونشن‌گلادباخ آغاز کرد اما در ادامه شرایط برای باواریایی‌ها تغییر کرد.

 

بایرن مونیخ در دیدار سوپرکاپ آلمان موفق شد بر رقیب سنتی خود در فوتبال آلمان یعنی دورتموند غلبه کند و مقام قهرمانی این مسابقات را کسب نماید. آنها همچنین در دو مسابقه قبلی خود در بوندسلیگا دو پیروزی مقابل کلن و هرتابرلین به دست آورده اند و به نظر می‌رسد که باید این فصل هم بایرن را شانس اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها دانست.

 

 

1639945

 

 

اما مصدومیت‌ها یکی از مشکلات بوده که ناگلزمان در این هفته با آن روبرو بوده است اما حالا به نظر می‌رسد که سه ستاره بایرن در آستانه بازگشت به میادین قرار گرفته اند. بر اساس گزارشی که بیلد منتشر کرده لوکاس هرناندز، مارک روکا و بنجامین پاوارد امروز تمرینات ریکاوری خود را پشت سر گذاشته اند. در مورد لوکاس هرناندز و روکا به نظر می‌رسد که این دو بازیکن در شرایط خوبی به سر می‌برند و آماده دیدار برابر لایپزیش خواهند بود اما گفته می‌شود که پاوارد به زمان بیشتری برای رسیدن به آمادگی کامل احتیاج دارد.

دیدگاه‌ها