کد خبر : 1777570 | 11 شهریور 1400 ساعت 23:39 | 43.2K بازدید | 3 دیدگاه

ارتباط تلفنی با اسکوچیچ داشتیم؛

مربی ایران: همه از جان مایه گذاشتند و بردیم

مربی تیم ملی ایران از عملکرد بازیکنانش در دیدار با سوریه تمجید کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در شرایطی امشب موفق به کسب پیروزی ارزشمند مقابل سوریه شد که دراگان اسکوچیچ، سرمربی ایران بخاطر ابتلا به کرونا در جمع شاگردانش حضور پیدا نکرد و به طبع، در نشست خبری پس از مسابقه نیز غایب بود تا دستیار او برای اصحاب رسانه به صحبت بپردازد.

 

ماریو تات پس از پیروزی ایران مقابل سوریه در نشست خبری اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که بازی را با برد تمام کردیم. دیدید که ژاپن مقابل عمان باخت و کره و عراق مساوی کردند؛ این نشان می‌دهد کار همه تیم‌ها سخت است.

 

 

1639947

 

 

 

او با بیان اینکه امروز  چند بازیکنان کلیدی را در اختیار نداشتیم، ابراز کرد: این برد موجب خوشحالی ما می‌شود. همه بازیکنان ما امروز از جان مایه گذاشتند و خوشحال هستیم که گام اول را خوب برداشتیم.

 

مربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که آیا امروز با دراگان اسکوچیچ در جریان بازی در تماس بود یا خیر، عنوان کرد: قبل از پاسخ به این سوال می‌خواهم از همه اعضای کادر پشتیبانی تیم ملی تشکر کنم چون در این مدت خیلی ما را حمایت کردند. سپس از اسکوچیچ تشکر می‌کنم که تلاش زیادی کرد و در برهه‌ای که همه اعضای کادر فنی درگیر این بیماری بودند او زحمات زیادی کشید. ما در جریان بازی با هم در تماس بودیم و در طول مسابقه گزینه‌های مختلف و نحوه عملکرد تیم را بررسی کردیم.

 

تات یادآور شد: همه بازیکنان مقابل سوریه  تلاش خوبی کردند؛ از جمله جهانبخش که در فاینورد خوب کارش را شروع کرده است. به‌خاطر مصدومیت و محرومیت چند بازیکن را در اختیار نداشتیم و همین مساله خوشحالی ما را  به‌خاطر کسب پیروزی دو چندان می‌کند.

دیدگاه‌ها