کد خبر : 1777581 | 12 شهریور 1400 ساعت 01:03 | 46.9K بازدید | 5 دیدگاه

بیرانوند و مهار آخرین توپ (عکس)

هر چند دروازه علیرضا بیرانوند توسط سوری ها به شکل جدی تهدید نشد، ولی او در شب خوبی که پشت سر گذاشت، یک کلین شیت را به ثبت رساند.

به گزارش "ورزش سه"، در شب پیروزی یک گله شاگردان اسکوچیچ برابر سوریه، علیرضا بیرانوند یک کلین شیت دیگر را در دروازه تیم ملی ایران به ثبت رساند. دروازه بانی که تقریبا شب آرامی داشت اما در تمام دقایق بازی و هنگام خلق موقعیت توسط سوری ها، مطمئن نشان داد.

 

 

 


بیرانوند در این بازی یک بار مجبور به واکنش شد. او روی شوت محکمی که عمر خریبین از فاصله 30 متری به سمت دروازه اش روانه کرد، با پرشی دیدنی توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید و مانع از گلزنی مهاجم زهردار سوری ها شد.


در دقایق پایانی بازی، سوریه برای زدن گل تساوی روی دروازه ایران خیمه زده بود اما بیرانوند با خروج های خوب، مانع از گلزنی حریف شد. آخرین ضربه ارسالی سوری ها به روی دروازه را بیرانوند اینگونه به آغوش کشید و داور ژاپنی نیز بلافاصله سوت پایان بازی را به صدا درآورد تا آخرین توپ بازی در دستان علی بیرو آرام بگیرد.

 

 

 

 


بیرانوند که در تیم سابقش یعنی آنتورپ آنچنان به کار گرفته نشد، طی ماه های گذشته دقایق کمی را به میدان رفته بود و در بازگشتت دوباره به میادین، خوب و مطمئن ظاهر شد و امیدوار است با درخشش در بازی برا عراق، جایگاه خوبی نیز در دروازه تیمش در پرتغال (بواویشتا) برای خودش دست و پا کند.

 

دیدگاه‌ها