کد خبر : 1777600 | 12 شهریور 1400 ساعت 09:16 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

ساوت‌گیت: برخورد مجارها با ما کاملا ناشایست بود

بازیکنان انگلیس پیش از بازی و در جریان بازی با مجارستان در انتخابی جام جهانی از سوی بعضی از هواداران این کشور هو شدند و گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس، این رفتار را ناشایست خواند.

ساوت‌گیت: برخورد مجارها با ما کاملا ناشایست بود

به گزارش "ورزش سه"، فینالیست یورو 2020 موفق شد به لطف عملکرد درخشانش در نیمه دوم در ورزشگاه پوشکاش آرنا با چهار گل به پیروزی برسد تا روند موفقیت آمیز خود در این مسابقات را ادامه داده باشد. اما مسائل داخل زمین تحت الشعاع اتفاقاتی قرار گرفت که هواداران نیز در آن دخیل بودند. انگلیس زمانی متوجه شرایط دشوار پیش رور شد که گرت ساوت گیت پیش از بازی به نشانه اعتراض به نژادپرستی در کنار زمین زانو زد. این حرکت با استقبال خوبی روبرو نشد و بخشی از هواداران حاضر در ورزشگاه این مربی را هو کردند.

رحیم استرلینگ که گل اول انگلیس را در دقیقه 55 به ثمر رساند در شادی پس از گل خود با لیوان‌های کاغذی هدف گرفته شد و اعتراضاتی از این دست پس از گل سوم که توسط هری مگوایر زده شد نیز به چشم می‌خورد. دو گل دیگر انگلیس را نیز هری کین و دکلان رایس به ثمر رساندند.

 

1640012

 

گرت ساوت گیت پس از بازی به خبرنگاران گفت:« من تازه متوجه شدم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن بوده چون ما روی نیمکت خیلی متوجه موضوع نبودیم. بنابراین به نظر می‌رسد که حوادثی در جریان بوده است. همه می‌دانند که ما به عنوان یک تیم از چه چیزهایی دفاع می‌کنیم و این کاملا ناشایست است. همه چیز به یوفا گزارش خواهد شد و باید ببینیم برخورد آنها چطور خواهد بود. این گروه از بازیکنان نمی‌توانند کار بیشتری در مقابله با نژادپرستی انجام دهند. من با بازیکنان صحبت نکردم چون وقتی در رختکن بودم از شرایط خبر نداشتم. اما می‌دانم که مسئول امنیت تیم این کار را انجام خواهد داد. وظیفه من مراقبت از آنهاست اما مقامات نیز باید در این امر دخیل باشند.»

دیدگاه‌ها