کد خبر : 1777657 | 12 شهریور 1400 ساعت 14:21 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

بنتو:مسئولیت این مساوی با من است

پائولو بنتو سرمربی پرتغالی تیم ملی کره جنوبی گفت که تیم او در بازی نخست خوب ظاهر نشده و آنها باید به دنبال راهکاری برای حل وضعیت موجود بکنند.

بنتو:مسئولیت این مساوی با من است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی در نخستین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی، در سئول به مصاف عراق رفت و با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد. پائولو بنتو سرمربی کره ای ها در پایان این بازی گفت مسئولیت این نتیجه برعهده مربی است و من راه حلی برای آن پیدا خواهم کرد.


این بازی در واقع جدالی میان مربیان فعلی و سابق تیم ملی کره جنوبی نیز بود. دیک ادووکات که پیش از این هدایت چشم بادامی ها را نیز برعهده داشته بود، اکنون سرمربی عراق است. پائولو بنتو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: ما بازی را در دفاع به خوبی کنترل کردیم. اما در حمله این کار را نکردیم. با وجود اینکه موقعیت های بیشتری نسبت به حریف ایجاد کردیم، اما حریف خوب بازی کرد. تساوی در این بازی نتیجه عملکرد ضعیف ما بود.


وب سایت yna در ادامه نوشته است: با توجه به سابقه تیم ها و این واقعیت که این دیدار یک بازی خانگی بود، نتیجه رضایت بخشی کسب نکردیم. کره جنوبی در حالیکه 15 شوت به سمت دروازه حریف زد، نتوانست از سد خط دفاعی سازماندهی شده و پایدار عراقی ها عبور کند. بدون ایجاد موقعیت های تعیین کننده زیاد، تیم ملی به یک بازی ناامیدکننده ادامه داد.

 

1640131

 


بنتو گفت: ما آنچه را که باید انجام می دادیم انجام ندادیم. حرکت چندانی برای در اختیار گرفتن سریع توپ، نفوذ به فضاها، بیرون کشیدن حریف و ایجاد فضا وجود نداشت. من مجبور شدم با تغییرات زیاد عدم تعادل حریف را ایجاد کنم، اما این اتفاق نیفتاد. 


وی تأکید کرد: وقتی ما آنطور که می خواهیم بازی نمی کنیم، مسئولیت با مربی است. من نکاتی را که باید در بازی امروز بهبود یابد، تجزیه و تحلیل می کنم و روی بازی بعدی تمرکز می کنم. من در بخش تهاجمی تیم، راه حلی پیدا خواهم کرد. 


سرمربی کره جنوبی در پایان توضیح داد: در گام اول، من تا آنجا که ممکن است ریکاوری بازیکنان را انجام می دهم و بازی امروز را تجزیه و تحلیل می کنم. لبنان تیم بسیار خوبی است که در دور قبلی مقدماتی با آنها دیدار کرده ایم. باید برای این بازی آماده شویم.


سون هیونگ مین ستاره تاتنهام نیز در این خصوص گفت: خوب نیست که تیم فقط روی یک بازیکن تمرکز کند. ما راه حل مورد نظر برای رسیدن به موفقیت را پیدا می کنیم.

دیدگاه‌ها