کد خبر : 1777680 | 12 شهریور 1400 ساعت 15:55 | 15.9K بازدید | 6 دیدگاه

عابدزاده در حال و هوایی دیگر!

واکنش اینستاگرامی ملی پوشان به برد اول (عکس)

تعدادی از ملی پوشان فوتبال ایران با انتشار پست و استوری هایی در اینستاگرام به کسب پیروزی مقابل سوریه واکنش نشان دادند؛ تعدادی از آنها هم ترجیح دادند، جشن خود را مجازی نکنند.

واکنش اینستاگرامی ملی پوشان به برد اول (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اولین بازی خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 را با پیروزی یک بر صفر مقابل تیم ملی سوریه به پایان رساند. علیرضا جهانبخش زننده تک گل این بازی بود. شاگردان دراگان اسکوچیچ با این پیروزی و با توجه به نتایج دیگر دیدارها، در صدر جدول رده بندی گروه اول قرار گرفتند. آنها سه شنبه هفته آینده باید در گام دوم به مصاف عراق بروند. بعد از پیروزی امشب تعدادی از ملی پوشان فوتبال ایران با انتشار پست و استوری هایی در اینستاگرام به کسب پیروزی مقابل سوریه واکنش نشان دادند؛ تعدادی از آنها هم ترجیح دادند، جشن خود را مجازی نکنند.

 

علیرضا جهانبخش که تیم ملی با گل سه امتیازی او از سد سوریه گذشت، با انتشار تصاویری از شادی پس از گل خود در کنار عکس تیم تیمی ایران، خدای خود را بابت پشت سر گذاشتن یک شب شیرین شکر کرد.

 

1640171

 

مهدی طارمی که جهانبخش روی پاس او دروازه سوریه را باز کرد. عکسی از خودش در کنار جهانبخش منتشر کرده و نوشت: خدا رو شکر که تونستیم ۳ امتیاز رو به هر شکلی بود بگیریم و گام اول رو محکم برداریم و یه خسته نباشید به همه اعضای تیم ملی...

 

1640169

 

علیرضا بیرانوند در کنار چند استوری بعد از برد سوریه، پستی را هم منتشر کرد که در آن در حال شادی در کنار ابراهیم میرزاپور است؛ گلر تیم ملی شادمان از کلین شیت امشبش نوشت: "شروع همیشه سخت هست ولی به لطف خدا و همدلی اعضای تیم توانستیم با برد این راه سخت را آغاز کنیم .مثل همیشه به انرژی مثبت شما هموطنان عزیز نیاز داریم .این برد شیرین تقدیم شما." دروازه بان تیم ملی تصویری هم از مکالمه گروهی خود با بهنام بانی و مهدی دارابی، دو خواننده پاپ ایرانی به اشتراک گذاشت.

 

1640165

 

حسین کنعانی پس از پشت سر گذاشتن یک روز دفاعی خوب دیگر در کنار شجاع در تیم ملی، عکسی را که با زوج دفاعی خود پس از پیروزی گرفته بود را منتشر کرده و نوشت: "برنده ها از زیر کار در نمی روند، به استقبال کارهای سخت می روند! چون می دانند چه آینده ای در انتظارشان است!"

 

1640164


شجاع خلیل زاده همین پست را در استوری خود به اشتراک گذاشت.

 

1640163

 

زبیر نیک نفس، خرید تابستانی تیم استقلال که در بازی با سوریه فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد با انتشار تصاویری از خود در حین گرم کردن پیش از بازی، با قلب آبی، پیروزی امشب تیم ملی را جشن گرفت.

 

1640161

 

میلاد سرلک که در نیمه اول به دلیل برخورد شدید سرش به زمین مجبور به ترک زمین شده و جای خود را به سعید عزت اللهی داد، با انتشار یک استوری از تمامی کسانی که جویای حالش بودند تشکر کرد. 

 

1640166

 

واکنش کریم انصاری فرد به پیروزی تیم ملی به اشتراک گذاشتن یک عکس از خود در استوری اش بود؛ عکسی که در یک پیج دیگر منتشر شده بود. علی قلی زاده هم تصویری از خود که در حال انجام شادی پس از گل در کنار طارمی و جهانبخش است استوری کرد و خدا را بابت برد مقابل سورهی شکر کرد.

 

1640162

 

دو استوری امیر عابدزاده پس از پیروزی تیم ملی مقابل سوریه اما خیلی عجیب بود؛ دروازه بان تیم ملی که امروز ذخیره بیرانوند بود بدون هیچ اشاره ای به پیروزی تیم ملی در بازی چهارشنبه شب، اقدام به انتشار پست هایی در مورد انتخابش به عنوان دروازه بان هفته لالیگا دو نمود.

 

1640172

 

به غیر از این بازیکنان، دیگر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از کسب پیروزی مقابل سوریه، هیچ پست و استوری در اینستاگرام منتشر نکردند؛ جالب اینجاست که به غیر از نیک نفس و سرلک که در مورد مصدومیتش توضیح داده بود، بقیه ملی پوشانی که پس از پیروزی امشب اقدام به انتشار پست و استوری در اینستاگرام کردند همگی جزو لژیونرها بودند و هیچ کدام از بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران واکنش مجازی به برد مقابل سوریه نداشتند. البته شاید دلیل این کار عادت لژیونرها به ساعت اروپا باشد که چند ساعتی از ایران عقب تر است و باعث شده تا آنها دیرتر از بازیکنان شاغل در داخل کشور در تدارک خواب باشند .

 

1640170

 

1640167

 

 

دیدگاه‌ها