کد خبر : 1777712 | 12 شهریور 1400 ساعت 17:50 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

پایان همکاری عبداللهی با رسول خطیبی؟

حمید عبداللهی که فصل گذشته در کادرفنی رسول خطیبی در دو تیم آلومینیوم و تراکتور حضور داشت، به نظر می‌رسد در این فصل این همکاری را ادامه نخواهد داد.

پایان همکاری عبداللهی با رسول خطیبی؟

به گزارش ورزش سه، حمید عبداللهی که در تیم‌های پارس جنوبی، ماشین سازی، آلومینیوم و تراکتور به عنوان مربی در کادرفنی هومن افاضلی و سپس رسول خطیبی حضور داشت، اکنون راهی اراک نشده و به نظر می‌رسد در فصل بیست و یکم مسیر جدیدی را دنبال کند. 

 

عبداللهی به عنوان کادرفنی در کنار هومن افاضلی بعد از نتایج موفق در پارس جنوبی راهی ماشین سازی شده بود و آنها را در لیگ حفظ کردند، در ادامه موردتوجه رسول خطیبی برای تقویت کادر آلومینیوم اراک قرار گرفت. اتفاقی که باعث شد آنها در آن مقطع به نتایج مطلوبی نیز دست یابند و رسول خطیبی نیز موردتوجه تراکتور قرار گیرد. این در حالی بود که بعد از حضور خطیبی در تبریز، عبداللهی پیشنهاد ادامه همکاری در آلومینیوم را علیرغم اعتمادی که به وی شکل گرفته بود را رد کرد و این شانس بزرگ برای سرمربیگری را از دست داد تا بار دیگر به کارفنی رسول خطیبی در تراکتور اضافه شود. نتایج موفق این تیم خصوصا در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد آنها برخلاف فولاد خوزستان حذف شده، به همراه پرسپولیس و استقلال جواز حضور در مرحله بعدی رقابت‌ها را کسب کنند و البته شرایط نامساعد و اختلاف نظر با مدیران در لیگ منتهی به پایان همکاری رسول خطیبی با تراکتور شد.

 

خطیبی اکنون بار دیگر به عنوان سرمربی آلومینیوم اراک کار را استارت زده و در برنامه‌های فنی‌اش اما برخلاف انتظار نام حمید عبداللهی به عنوان مربی تیمش قرار ندارد.

دیدگاه‌ها