کد خبر : 1777732 | 12 شهریور 1400 ساعت 19:16 | 59K بازدید | 12 دیدگاه

رمز تاریخسازی برانکو؛ فشار حداکثری! (عکس)

برانکو ایوانکوویچ با عمان یکی از مهمترین پیروزی‌های خود در قامت سرمربی تیم ملی را کسب کرد.

رمز تاریخسازی برانکو؛ فشار حداکثری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این برد مورد توجه رسانه‌های عرب زبان نیز قرار گرفته و آنها با عنوان «برد تاریخی» از آن یاد کرده‌اند که نخستین پیروزی تاریخ فوتبال عمان بر ژاپن محسوب می‌شد. روزنامه الریاضیه در گزارش اختصاصی خود به حضور هواداران عمانی در استادیوم «پاناسونیک سوئیتا» پرداخته و اینکه آنها به سرعت ژاپن را به مقصد کشور خود ترک کردند تا آماده حمایت از تیم ملی عمان در بازی با عربستان شوند.

 

در این گزارش همچنین به صحبتهای برانکو ایوانکوویچ اشاره شده که او «فشار زیاد» را رمز پیروزی تیمش دانسته است. او گفت که «نقاط ضعف و قوت ژاپن را آنالیز» کرده بودند و همچنین از بازیکنانش بابت «نظم و انضباط» تیمی تشکر کرد.

 

1640267

 

برانکو در ادامه صحبت هایش عنوان کرد: «ما در مقابل خطر رقیب ریسک نکردیم و به آب و آتش نزدیم و با فشار عالی به ژاپن، این تیم را شگفت زده کردیم و باعث شدیم این تیم غافلگیر شود.

 

سرمربی کروات عمان به بارش باران در ورزشگاه نیز اشاره کرده و این موضوع را علیه تیمش دانسته اما گفته که باعث شده تا بازیکنان «تلاش و کوشش بیشتری انجام» دهند. او در پایان نیز گفت: «ما حملاتی را هم انجام دادیم و به موقع گل پیروزی را زدیم.»

دیدگاه‌ها