کد خبر : 1777764 | 13 شهریور 1400 ساعت 07:59 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم خوبی داریم

علیزاده: هنوز هیچ کشتی‌گیری انتخاب نشده است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید تاکید می‌کند که هنوز هیچ جلسه‌ای در مورد مسابقات امیدهای جهان برگزار نشده و هیچ کشتی‌گیری برای حضور در این پیکارها انتخاب نشده است.

علیزاده: هنوز هیچ کشتی‌گیری انتخاب نشده است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، فرشاد علیزاده در مورد برنامه‌های تیم ملی امید برای شرکت در جهانی صربستان اظهار داشت: مسابقات امیدهای جهان یک ماه بعد از جهانی بزرگسالان برگزار می‌شود، با این شرایطی که از نظر کرونا داریم و اینکه فرصتی دیگر نیست، بعید است که بتوانیم مسابقه انتخابی برگزار کنیم. البته تا امروز هیچ جلسه ویژه‌ای در این خصوص نداشتیم.
 

وی که این روزها در کادرفنی تیم ملی بزرگسالان حضور داشته و به این تیم کمک می‌کند، در این رابطه گفت: از قبل المپیک در اردوی بزرگسالان حاضر بودم. اردو که فعلا تعطیل شده و مجددا از روز جمعه هفته جاری تمرینات شروع شد. بیشتر بچه‌هایی که در رده سنی امید هستند، به همراه جوانانی که در مسابقات روسیه مدال گرفتند هم به اردوی بزرگسالان دعوت شدند و آنها را ارزیابی می‌کنیم، ببینیم هر کدام بهتر باشند برای تیم امید انتخاب خواهند شد. شاید هم در وزنی انتخابی درون اردویی داشته باشیم، اما در این باره هیچ جلسه‌ای تاکنون نداشتیم.

 

علیزاده که تیمش در دوره گذشته امیدهای جهان قهرمان شده، تاکید کرد: امسال هم تیم خوبی داریم ولی به هرحال مسابقات جهانی است و کار سخت خواهد بود. تیم ما سال پیش بهتر بود، امسال یک سری جوان‌ها اضافه می‌شوند. ان شاءالله امسال هم مثل دوره پیش تیم قهرمان جهان شود.

 

این مربی در مورد اینکه آیا المپیکی‌هایی که شرایط سنی حضور در رده امید را دارند (علیرضا نجاتی، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده) نیز شرایط حضور در مسابقات جهانی را دارند، گفت: در این یکی دو اردوی پیش رو مشخص خواهد شد. هنوز حضور هیچ کشتی‌گیری در امیدهای جهان قطعی نشده است. همه داریم با هم تمرین می‌کنیم، بچه‌های بزرگسال دو اردوی دیگر تا جهانی نروژ دارند و بعدش هم امیدها تمرینات‌شان را دنبال می‌کنند.

دیدگاه‌ها