کد خبر : 1777771 | 13 شهریور 1400 ساعت 09:42 | 29.4K بازدید | 1 دیدگاه

کریستن پولیسیچ:

استرس داشتم با مسی عکس بگیرم

کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی خاطره جالبی از نقابل با لیونل مسی در دوران نوجوانی دارد.

استرس داشتم با مسی عکس بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، پنج سال قبل و در جریان رقابت های کوپا آمه ریکا بود که کریستین پولیسیچ 17 ساله و جوان با لیونل مسی در جریان دیدار دو تیم آمریکا و آرژانتین روبرو شد و البته در نهایت این آلبی سلسته بود که با چهار گل پیروز شد. حالا کریستین پولیسیچ فاش کرد استرس فراوانی هنگام ملاقات با لئو مسی داشته و البته رفتار ستاره آرژانتینی فوق العاده بوده است.

 

کریستین پولیسیچ گفت: "من در دیدار مقابل تیم ملی آرژانتین به میدان رفتم و البته آن روز ما شرایط دشواری را متحمل شدیم. تیم ملی آمریکا در نیمه اول 0-2 عقب افتاد و عملکرد لیونل مسی نیز در آن دیدار فوق العاده بود. من در زمان استراحت بین نیمه با خودم فکر می کردم بهتر است در ادامه بازی از جریان مسابقه لذت ببرم، اما ما در آن دیدار در نهایت  با نتیجه 0-4 شکست خوردیم.

 

1593947

 

بعد از بازی من و لیونل مسی به صورت تصادفی برای انجام آزمایش دوپینگ انتخاب شدیم، بنابراین من کنار او نشسته بودم و سعی می کردم در سن 17 سالگی خونسردی خود را حفظ کنم. در ادامه به پزشک تیم گفتم موبایل من را بیاورد تا با مسی عکس بگیرم.

 

ما به طور کامل نمی توانستیم ارتباط برقرار کنیم و وقتی سعی داشتم با مسی صحبت کنم خیلی استرس داشتم، اما در نهایت با زبان ایما و اشاره از او خواستم اگر ممکن است با یکدیگر عکس بگیریم و البته برخورد مسی خیلی خوب بود. به هر حال احتمالا خیلی از افراد دوست دارند با او عکس بگیرند، اما نه در آن شرایط و در اتاق تست دوپینگ."

دیدگاه‌ها