کد خبر : 1777774 | 13 شهریور 1400 ساعت 09:52 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمهیدات ویژه کرونایی در اردوی تیم ملی کشتی

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به شرایط کرونایی کشور، تمهیدات ویژه ای را در روند برگزاری اردوی تیم اعزامی به رقابتهای جهانی در نظر گرفته اند.

تمهیدات ویژه کرونایی در اردوی تیم ملی کشتی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، پس از بسته شدن پرونده بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو برای کشتی ایران، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بلافاصله برنامه‌های حضور این تیم در رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ را آغاز کرد.

 

بدین ترتیب با توجه به برگزاری رقابتهای جهانی کشتی در روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهرماه در نروژ، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد چندین اردوی کوتاه مدت را در دستور کار قرار داد که گویا شرایط کرونایی کشور، تغییراتی را در این برنامه بوجود آورد.

 

بر این اساس قرار شد اردوهای مقطعی و کوتاه مدت آزادکاران بدون تعطیلی تا رقابتهای جهانی برگزار شود تا رفت و آمد کشتی گیران به خارج از اردو و در شهرهای خود باعث بروز انتشار ویروس کرونا نشود. گفته می‌شود متولیان فدراسیون کشتی در نظر دارند همانطور که برای کشتی گیران المپیکی، اسکان چند روزه در ویلای منطقه کردان را در زمان تعطیلی بین اردوها در نظر گرفتند، برای کشتی گیران اعزامی به رقابتهای جهانی هم چنین برنامه‌ای را اجرایی کنند.

 

با توجه به این تصمیم، آزادکاران اردونشین تا زمان حضور در رقابتهای جهانی بطور کامل و دقیق زیر نظر کادر فنی قرار دارند تا تیم اعزامی به نروژ بدون هیچ مشکلی بتواند به میدان برود.

نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های جهانی نروژ با حضور سرمربی جدید از روز ۳۰ مردادماه در خانه کشتی آغاز شد که اسامی اردونشینان به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک، علی قلی زادگان، مهدی ویسی، احمد جوان
۶۱ کیلوگرم: رحمان عموزاد، مجید داستان، پیمان نعمتی، محمدرضا شاکری
۶۵ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی، حسن عبادی، کیان محمودجانلو
۷۰ کیلوگرم: امیرحسین مقصودی، عرفان الهی، حسن اسماعیل نژاد
۷۴ کیلوگرم: یونس امامی، محمدصادق فیروزپور، سبحان یاری، محسن کوچ نژاد
۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی، حمیدرضا زرین پیکر
۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی، امیرحسین فیروزپور
۹۲ کیلوگرم: کامران قاسم پور، علیرضا کریمی، محمدجواد ابراهیمی، مهدی حاجیلوئیان
۹۷ کیلوگرم: علی شعبانی، مجتبی گلیج، علیرضا عبداللهی
۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع، عباس فروتن، علی اکبرپور

دیدگاه‌ها