کد خبر : 1777785 | 13 شهریور 1400 ساعت 10:17 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

زمان شروع تمرینات تیم امید مشخص شد

بنا به گفته میرشاد ماجدی – رییس کمیته جوانان تمرینات تیم امید از 22 یا 23 شهریور آغاز خواهد شد.

زمان شروع تمرینات تیم امید مشخص شد 

به گزارش "ورزش سه"، او که در این باره به رادیو ورزش صحبت می کرد پیرامون نشست با مهدی مهدوی کیا و هم چنین شروع تمرینات تیم امید گفت:  جلسه خوبی با مهدوی‌کیا داشتیم و وی تقاضای لیست بازیکنان تیم‌های نوجوانان و جوانان در دوره‌های گذشته را داشت. با توجه به شرایط سنی بازیکنان لیست را در اختیار سرمربی تیم المپیک گذاشتیم و حدود 100 بازیکن را معرفی کردیم. بیشتر بازیکنانی که قرار است به اردو دعوت شوند، نفراتی هستند که در لیگ‌ برتر و دسته اول بازی می‌کنند و نیاز به استعدادیابی آنچنانی حداقل در این مقطع نیست.  قرار است مهدوی‌کیا چند دستیار آلمانی به ایران بیاورد. فکر می‌کنم ظرف 5،6 روز آینده برنامه اصلی را به ما بدهد و 22 یا 23 شهریورماه اولین اردوی تیم امید تشکیل شود.


میرشاد ماجدی در پاسخ به این سوال که آیا مهدی مهدوی کیا دستیار ایرانی هم برای تیم امید انتخاب کرده است یا نه؛ گفت: مهدوی‌کیا فعلا در خصوص دستیار ایرانی با ما صحبتی نکرده و در حال بررسی است و تمرینات را با دستیاران آلمانی آغاز خواهد کرد. مربیان جوان بسیار خوبی داریم که می‌توانند هم به مهدوی‌کیا و هم به تیم المپیک کمک کنند ولی سرمربی تیم آزادی عمل دارد که با هر کسی که می‌خواهد کار کند.

 

گفتنی است تیم امید آبان ماه در مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا باید در شهر دوشنبه به مصاف تیم های تاجیکستان – نپال و لبنان برود. بازی های مقدماتی در 11 گروه برگزار می شود. تیم های اول به همراه 4 تیم برتر دوم به مرحله نهایی بازی ها صعود می کنند که در سال 2022 با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود. از هم اکنون حضور میزبان یعنی ازبکستان در بازی های نهایی قطعی است.

دیدگاه‌ها