کد خبر : 1777797 | 13 شهریور 1400 ساعت 10:55 | 48.8K بازدید | 3 دیدگاه

بارسلونا و ناکامی لحظه آخری در جذب ستاره PSG

تلاش بارسلونا برای خرید مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن بی نتیجه بود.

بارسلونا و ناکامی لحظه آخری در جذب ستاره PSG

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید علیرغم تلاش فراوان در نهایت نتوانست زمینه انتقال کیلیان امباپه را فراهم کند و این ستاره فرانسوی در پاری سن ژرمن ماندگار شد. بدین ترتیب کار مائورو ایکاردی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت این تیم دشوارتر شده و حالا او رقبای بزرگ و گران قیمتی مانند لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه را برای قرار گرفتن در بین 11 بازیکن فیکس مائوریسیو پوچتینو در مقابل خود می بیند.

 

اما کالچومرکاتو مدعی شد باشگاه بارسلونا در روز پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی برای خرید قرضی مائورو ایکاردی از پاری سن ژرمن اقدام کرده که البته پیشنهاد آنها مورد قبول سران متمول باشگاه فرانسوی قرار نگرفته است.

 

1639181

 

به نظر می رسد دستمزد بالای این بازیکن و البته عدم تمایل پوچتینو به جدایی این بازیکن باعث شده مذاکرات روند پیچیده ای به خود گرفته و در نهایت منتفی شود.  بارسلونا در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات تلاش زیادی برای جذب یک مهاجم جدید داشت و در نهایت بعد از جدایی آنتوان گریزمان موفق به جذب لوک دی یانگ شد.

 

مائورو ایکاردی در دوران نوجوانی در آکادمی لاماسیا بازی کرده و با فضای باشگاه بارسلونا آشنا بود، اما در نهایت باشگاه سابق این بازیکن نتوانست مدیران پاری سن ژرمن را مجاب به انتقال او به نوکمپ بکند. البته مائورو ایکاردی در هفته سوم لیگ فرانسه دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه شانه شده و فعلا قادر به بازی کردن در ترکیب پی اس جی نیست. اما هنگام بازگشت نیز با توجه به ترافیک سنگین خط حمله پاری سن ژرمن، او احتمالا شانس چندانی حداقل برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت این تیم نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها