کد خبر : 1777828 | 13 شهریور 1400 ساعت 12:59 | 53.4K بازدید | 7 دیدگاه

آندو؛ سامورایی دوباره پا به توپ شد (عکس)

آندرانیک تیموریان دو سال بعد از پایان فوتبالش، در یک مسابقه خیریه دوباره پا به توپ شد.

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی علاوه بر تیموریان و شجاعی به عنوان دو چهره ماندگار فوتبال ایران، بازیکنانی چون وحید شمسایی، کاظم برجلو، سعید عزیزیان، امین منوچهری، محمد منصوری و عادل کلاه کج نیز حضور داشتند و دیداری خیریه بین «کودکان توانا و حامیان توانا» را برگزار کردند.

 

آندرانیک تیموریان که پس از انتقال نافرجام به ماشین سازی، تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت، در این بازی نشان داد که از نظر فیزیکی تغییراتی با دوران اوج فوتبالش داشته اما همچنان در 38 سالگی شرایط مناسبی برای بازیهای این‌چنینی دارد.

 

تیموریان که با برانکو ایوانکوویچ به فوتبال ایران معرفی شد و در جام جهانی 2006 آلمان به میدان رفت، پس از آن به بولتون واندررز پیوست و به مدت چهار سال در لیگ انگلستان به میدان رفت و پس از بازگشت به لیگ ایران در تراکتور، استقلال، گسترش فولاد و ماشین سازی به میدان رفت.

 

 

شاید آخرین تصویر ماندگار از آندو تیموریان با پیراهن تیم ملی، جام ملتهای 2015 باشد که با ارسال‌های خود دو بار زمینه ساز بازگشت ایران به مسابقه در دیدار با عراق شد و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از شکست شاگردان کی‌روش انجام داد که البته در پایان موفقیت آمیز نبود.

 

حالا بازگشت او به میدان در یک بازی خیریه و هم تیمی شدن با مسعود شجاعی، یاد و خاطره این دو کاپیتان سابق تیم ملی در زمین و روزهای به یادماندنی فوتبال ایران را زنده کرده است؛ شاید در آینده این دو به عنوان مربی، بیشتر در فوتبال ایران حضور داشته باشند.

 

 

 

دیدگاه‌ها