کد خبر : 1777831 | 13 شهریور 1400 ساعت 13:27 | 41K بازدید | 2 دیدگاه

کاکا:

فقط برای رئال مادرید حاضر به جدایی بودم

کاکا، ستاره برزیلی و سابق میلان در مورد رد پیشنهاد منچسترسیتی در سال 2009 صحبت کرده است.

فقط برای رئال مادرید حاضر به جدایی بودم

به گزارش "ورزش سه"، درخشش کاکا در نیمه دوم دهه ابتدایی هزاره جدید باعث شد او موفق به فتح توپ طلا شده و روزهای فوق العاده ای را در لباس میلان تجربه کند. اما جدایی از این باشگاه و انتقال به رئال مادرید منجر به افت محسوس کاکا شد و حالا او فاش کرد پیش از این انتقال در آستانه رفتن به لیگ برتر انگلیس قرار داشته است.

 

کاکا گفت: "در سال 2009 با چلسی مذاکراتی غیررسمی داشتم. کارلو آنچلوتی هدایت این تیم را بر عهده داشت و ما رابطه فوق العاده ای با یکدیگر داشتیم. اما پیشنهاد واقعی برای من از یک باشگاه انگلیسی دیگر و  منچسترسیتی، حدود شش ماه قبل از مهاجرتم به مادرید رسید.

 

1492500

 

سیتی در روزهای اولیه پروژه خود برای تبدیل شدن به یک باشگاه بزرگ در اروپا بود و آنها می خواستند من یکی از رهبران این تیم باشم. اما در آن مقطع فکر می کردم زمان مناسب برای ترک میلان هنوز فرا نرسیده است.

 

اگر روزی قصد جدایی از میلان را داشتم، رئال مادرید تنها باشگاهی بود که دوست داشتم به آنجا بروم. البته در آن مقطع سیاست باشگاه میلان صدور مجوز جدایی برای بازیکنان نبود. اولین بازیکنی که از میلان جدا شد آندری شوچنکو بود، اما باشگاه نمی خواست این بازیکن جدا شود. مدیران میلان شوا را مجبور کردند که خواسته خود مبنی بر جدایی را به صورت عمومی اعلام کند. او نیز مجبور شد در یک کنفرانس مطبوعاتی این خواسته را مطرح کند، اما شرایط در مورد من متفاوت بود.

 

وقتی سیتی پیشنهاد خود را ارائه کرد، میلان راضی به جدایی من بود و اینگونه می توانست شرایط مالی خود را بهبود بخشد. درها برای رفتن باز بود و من بودم که پاسخ منفی دادم. البته به باشگاه نیز گفتم اگر پیشنهادی در پنجره بعدی از سمت رئال مادرید آمد، با رضایت راهی این باشگاه خواهم شد."

دیدگاه‌ها