کد خبر : 1777841 | 13 شهریور 1400 ساعت 13:47 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

موافقت با استعفای سراجی؛

عزیزی‌خادم و یک پست ملی جدید در فدراسیون

رئیس فدراسیون فوتبال با استعفای سرپرست کمیته فوتسال موافقت کرد و آن را پذیرفت.

عزیزی‌خادم و یک پست ملی جدید در فدراسیون

به گزارش "ورزش سه" طی دو هفته گذشته یکی از مهم‌ترین خبرهای پیرامون ساختمان فدراسیون فوتبال، موضوع استعفای مهرداد سراجی سرپرست کمیته فوتسال به دلیل اختلافات پرشمار با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال بود؛ سراجی به دلیل ناهماهنگی‌ها و البته اختلافاتی که با رئیس فدراسیون داشت، سرانجام تصمیم گرفت تا در آستانه رقابت‌های جام جهانی فوتسال از سمت خود کناره‌گیری کند تا یک خلأ مهم در فدراسیون فوتبال ایجاد شود.

 

در حالی‌که از وحید شمسایی و میرشاد ماجدی به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های تصدی سمت سرپرستی کمیته فوتسال یاد می‌شد، اما نزدیک بودن فاصله استعفای سراجی تا آغاز جام جهانی فوتسال که از 23 شهریور در لیتوانی خواهد بود، باعث شد تا انتخاب سرپرست جدید به تعویق بیفتد و پس از برگزاری رقابت‌های جام جهانی انتخاب سرپرست از سوی رئیس فدراسیون فوتبال انجام شود.

 

اما با توجه به حساسیت مسئله، عزیزی‌خادم تصمیم گرفت تا سرانجام پس از یک هفته سکوت به استعفای سراجی واکنش نشان دهد و آن را پذیرفت و خود را به عنوان سرپرست موقت کمیته فوتسال انتخاب کرد؛ چرا که قرار است عزیزی‌خادم در کنار کاروان تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام جهانی حضور پیدا کند.

 

پس از پایان جام جهانی به نظر می‌رسد تکلیف کرسی خالی مانده در میان کمیته‌های فدراسیون فوتبال از سوی عزیزی‌خادم مشخص خواهد شد و رئیس جدید کمیته فوتسال نیز معرفی می‌شود.

دیدگاه‌ها