کد خبر : 1777873 | 13 شهریور 1400 ساعت 15:27 | 33.2K بازدید | 3 دیدگاه

بارسلونا بدون هیج نماینده‌ای در سوپرکلاسیکو!

بارسلونا پس از سال ها در دیدار حساس برزیل-آرژانتین که به سوپرکلاسیکو معروف است، هیچ بازیکنی ندارد.

بارسلونا بدون هیج نماینده‌ای در سوپرکلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه شب از دور مقدماتی جام جهانی 2022 تیم های برزیل و آرژانتین در سائوپائولو به مصاف هم خواهند رفت. برزیل هر 7 بازی خود را برده و آرژانتین نیز با 15 امتیاز رده دوم را در اختیار دارد. 

برزیل با پیروزی بر شیلی به این بازی رسیده و آرژانتین هم دو روز پیش در زمین ونزوئلا به برتری 3-1 رسید. سوپرکلاسیکو برای برزیل جنبه انتقامی هم دارد. دو تیم اخیرا در فینال کوپا آمه ریکا برابر هم قرار گرفتند که آلبی سلسته با تک گل آنخل دی ماریا برنده شد.

 

 

1621467

 

 

یکی از نکات جالب این بازی می تواند عدم حضور هیچ بازیکنی از بارسا در ترکیب دو تیم باشد. زمانی ستاره هایی چون ماچدا، رونالدو، روماریو، ریوالدو، ریکلمه، رونالدینیو، مارادونا، مسی و نیمار از بارسا در سوپرکلاسیکو حاضر بودند ولی پس از سال ها بارسا هیچ نماینده ای ندارد.

 

 

1635199

 

 

بارسا سال 2017 نیمار را از دست داد و تابستان امسال نیز لیونل مسی از باشگاه کاتالان جدا شد. در فهرست امسال بارسا نام سرخیو آگوئرو و فیلیپ کوتینیو دیده می شود ولی هیچکدام در شرایط بازی نیستند و به اردوی تیم های ملی شان دعوت نشدند. امرسون رویال دیگر برزیلی ای بود که می توانست نماینده بارسا در سوپرکلاسیکو باشد ولی او در روز پایانی انتقالات تابستانی به تاتنهام واگذار شد.

در نقطه مقابل بارسا می توان پی اس جی را مثال زد که مارکینیوش، آنخل دی ماریا، لئادرو پاردس، نیمار و لیونل مسی را در سوپرکلاسیکو دارد.

 

 

1610024

دیدگاه‌ها