کد خبر : 1777905 | 13 شهریور 1400 ساعت 17:23 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

به‌روز رسانی انگلیس درباره مصدومیت ستاره یونایتد

فدراسیون فوتبال انگلیس بیانیه‌ای در مورد وضعیت آسیب دیدگی جیدون سانچو منتشر کرد.

به‌روز رسانی انگلیس درباره مصدومیت ستاره یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو پیش از دیدارهای تیم ملی انگلیس در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی،  دچار مصدومیت شد؛ موضوعی که باعث شد این ستاره باشگاه منچستریونایتد نتواند سه شیرها را در دیدار برابر مجارستان همراهی کند. سانچو همچنین در دو مسابقه پیش روی انگلیس مقابل آندورا و لهستان نیز غایب خواهد بود.

 

مصدومیت جیدون سانچو باعث شد نگرانی های زیادی برای هواداران منچستریونایتد ایجاد شود اما در به روز رسانی فدراسیون فوتبال انگلیس در این باره به نظر می رسد این بازیکن مشکل خاصی ندارد و به احتمال فراوان بعد از شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قادر به همراهی شیاطین سرخ خواهد بود.

 

 

1640508

 

 

در بیانیه فدراسیون فوتبال انگلیس در رابطه با مصدومیت جیدون سانچو آمده است: "جیدون سانچو در مسابقات مقدماتی تیم ملی انگلیس مقابل آندورا و لهستان حضور نخواهد داشت. این مهاجم در اوایل هفته در تمرینات با یک ضربه جزئی مواجه شد که او را از حضور در پیروزی 4-0 مقابل مجارستان محروم کرد. پس از ارزیابی‌های بیشتر این بازیکن 21 ساله به باشگاه خود بازگشت و انتظار می‌رود که به موقع ریکاوری کرده و برای دیدار روز شنبه 11 سپتامبر منچستر یونایتد مقابل نیوکاسل حاضر باشد."

دیدگاه‌ها