کد خبر : 1777917 | 13 شهریور 1400 ساعت 18:25 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک‌ کلیدی ایتالیا دیدار برابر سوئیس را از دست داد؟

احتمالاً مارکو وراتی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو دیدار فردای تیم ملی ایتالیا برابر سوئیس را از دست خواهد داد.

هافبک‌ کلیدی ایتالیا دیدار برابر سوئیس را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه شب بود که تیم ملی ایتالیا در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر میزبان بلغارستان بود؛ مسابقه ای که با نتیجه 1-1 به پایان رسید تا قهرمان رقابت های یورو یک توقف غیر منتظره را تجربه کرده باشد.

 

شاگردان روبرتو مانچینی فردا در یک مسابقه حساس دیگر به مصاف سوئیس خواهند رفت که به نظر می‌رسد هافبک کلیدی آتزوری یعنی مارکو وراتی به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهد بود و به جای او مانوئل لوکاتلی از ابتدا در ترکیب اصلی ایتالیا قرار خواهد گرفت.

 

 

1640524

 

 

بر اساس گزارشی که دو نشریه معتبر ایتالیایی یعنی گاتزتا دلو اسپرت و کوریره دلو اسپورت منتشر کرده اند مارکو وراتی دچار مصدومیت از ناحیه زانو شده و به همین دلیل در دیدار فردا شب ایتالیا مقابل سوئیس غایب خواهد بود. وراتی در دیدار مقابل بلغارستان آسیب دید و قرار است طی ساعات آینده دوباره وضعیت او مورد ارزیابی قرار گیرد تا شرایط قطعی این بازیکن برای تقابل با سوئیس مشخص شود.

 

گفتنی است در دو بازی ابتدایی رقابت‌های یورو نیز مارکو وراتی به دلیل مصدومیت غایب بود و مانوئل لوکاتلی جای او را در ترکیب گرفت که اتفاقاً عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه داد و حالا به نظر می‌رسد که در بازی فردا شب نیز شاهد چنین تغییری در ترکیب تیم ملی ایتالیا خواهیم بود.

دیدگاه‌ها