کد خبر : 1777924 | 13 شهریور 1400 ساعت 18:57 | 25.1K بازدید | 3 دیدگاه

چشم پرسپولیسی‌ها در آسیا دوباره به عبدی (عکس)

هواداران پرسپولیس امیدوارند عبدی روند خوب خود در انتهای لیگ برتر را به لیگ قهرمانان آسیا بسط دهد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی فصلی پر فراز و نشیب را سپری کرد. از گل‌زنی او در دربی نیم فصل اول تا هفته‌های متوالی طلسم شدن و گل نزدن‌هایش. همچنین افتی مقطعی برای عبدی که سبب شد او در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فرصتی برای درخشش نداشته باشد و نگاه‌ها در خط حمله این تیم معطوف به مغانلو و آل کثیر شده بود.

 

عبدی اما فصل را خوب تمام کرد و در هفته‌های آخر بسیار تاثیر گذار نشان داد. از تک گل سه امتیازی‌اش به مس در رفسنجان گرفته تا دبل مقابل تراکتور که یک کامبک ارزشمند را برای پرسپولیس به همراه داشت و همچنین گل زودهنگامش در هفته پایانی به پیکان که استرس تیم را کاملا پایین آورد و در نهایت به قهرمانی قرمزها کمک شایانی کرد.

حال گل‌زن نیمه نهایی و فینال فصل قبل آسیا خود را آماده دیدار حساس با استقلال تاجیکستان می‌کند. با رفتن مغانلو بار دیگر مهدی عبدی وظایف سنگین تری را تجربه خواهد کرد. او ممکن است از ابتدا کنار آل کثیر زوج خط حمله را تشکیل دهد و یا تعویض طلایی و برگ برنده یحیی در نیمه دوم باشد.

 

1640536

 

عبدی فرصت خواهد داشت دوباره در آسیا بدرخشد و خود را به عنوان یک چهره تاثیرگذار و گل‌زن معرفی کند. خونسردی و سبک بازی او در این بازی که برای تاجیک‌ها حساسیت فوق العاده‌ای دارد می‌تواند پرسپولیس را به مرحله بعد برساند.

دیدگاه‌ها