کد خبر : 1777947 | 13 شهریور 1400 ساعت 20:45 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

ورنر: نشان دادم بازی دادن به من خیلی هم بد نیست

تیمو ورنر، ستاره تیم ملی آلمان، می گوید با هانسی فلیک درباره گذشته صحبت نمی کنند.

ورنر: نشان دادم بازی دادن به من خیلی هم بد نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که در اولین بازی خود تحت هدایت هانسی فلیک با دو گل بر لیختن شتاین غلبه کرد، فردا شب در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم ارمنستان خواهد رفت و در صورت پیروزی جای این تیم را در صدر جدول گروه خواهد گرفت.

 

تیمو ورنر، ستاره خط حمله تیم ملی آلمان، در دیدار برابر لیختن اشتاین یکی از گل‌های مانشافت را وارد دروازه حریف کرد. در تابستان 2020 گفته شد که هانسی فلیک خواهان حضور ورنر در بایرن مونیخ شده است. اتفاقی که نهایتا رخ نداد و این بازیکن راهی چلسی شد.

 

 

1640059

 

 

ورنر در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ارمنستان در پاسخ به سوالی پیرامون این موضوع گفت: "ما در مورد گذشته با هم صحبت نکردیم و خوشحالیم که حالا می توانیم با یکدیگر کار کنیم. در اولین مسابقه و با گلی که به ثمر رساندم نشان دادم که ایده بازی دادن به من خیلی هم بد نیست."

 

ورنر در ادامه به تمجید از ستاره جوان آلمان یعنی جمال موسیالا پرداخت و گفت: " او در شش ماه گذشته حتی از نقطه اوج نیز عبور کرده است. او بازیکن بزرگی است و همچنین آینده بزرگی نیز در انتظارش خواهد بود. ما خوشحالیم که بازیکنانی با سن و سال او در کنار ما هستند. جمال فقط به زمین می آید، بازی خود را انجام می‌دهد و از آن لذت می برد."

دیدگاه‌ها