کد خبر : 1778018 | 14 شهریور 1400 ساعت 11:21 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

در انتظار بازگشت محرمی؛ 

برای پایان چالش در پرابهام‌‌ترین پست تیم‌ملی

غیبت صادق محرمی در مصاف با سوریه به طور کامل به چشم آمد.

برای پایان چالش در پرابهام‌‌ترین پست تیم‌ملی 

به گزارش "ورزش سه"، پست دفاع راست از آن پست‌هایی بوده که در زمان اسکوچیچ از همان ابتدا بحث و نظر بر سر آن زیاد بوده است. حضور چندین و چند بازیکن شاخص در این پست نظیر رامین رضائیان که سال‌ها حضور در این پست را به خود اختصاص داده بود، وریا غفوری کاپیتان استقلال و همینطور صادق محرمی مدافع دیناموزاگرب کار را برای اسکوچیچ سخت کرده بود، ولی او به هر ترتیب ترجیح داد از میان این سه بازیکن که هر سه مدعی حضور در اردوی تیم ملی بودند، صادق محرمی را برگزیند.


اصرار بر این انتخاب در بازی های مقدماتی مرحله قبل نیز ادامه پیدا کرد و وقتی اسکوچیچ از صادق محرمی برخلاف بسیاری از بازیکنان در هر 4 مسابقه به صورت فیکس استفاده کرد، نشان داد چقدر این بازیکن و نقشش برای او اهمیت دارد.


با این حال محرمی در کنار سردار آزمون دو غایب بزرگ تیم در مصاف با سوریه در اولین گام بودند؛ سردار به دلیل محرومیت و صادق محرمی به دلیل مصدومیت به این مسابقه نرسیدند، اما حالا به نظر می‌رسد در آستانه دیدار حساس برابر عراق هر 2 بازیکن آماده و سرحالند.

 

1640708


از تصاویری که شب گذشته پس از اولین تمرین ملی پوشان در قطر منتشر شده است، می‌توان اینطور فهمید که محرمی با پشت سر گذاشتن مصدومیتی که در تمریناتِ پیش از مصاف با سوریه در تهران برایش ایجاد شده، حالا در کنار سایر بازیکنان در حال انجام بخش های تاکتیکی سنگین  است و احتمالا در مصاف با عراق بار دیگر در پست دفاع راست بازی خواهد کرد.


در مقابل سوریه در نیمه اول جعفر سلمانی در پست دفاع راست بازی کرد ولی نمایش خوبی نداشت و با حضور حردانی بازیکن جوان فولاد خوزستان بود که سمت راست تیم ملی تکانی خورد و اتفاقا گل هم از همان سمت پایه گذاری شد.

دیدگاه‌ها