کد خبر : 1778030 | 14 شهریور 1400 ساعت 11:49 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

نفتی‌های لیگ؛ این گره را سجادی باز می‌کند؟

صنعت نفت با اینکه اسم نفت را یدک می کشد و زیر نظر وزارت نفت اداره می شود با مشکل مالی همراه است و به همین بهانه تمرینات این تیم در فصل جدید شروع نشده است.

نفتی‌های لیگ؛ این گره را سجادی باز می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، البته این طور نیست که وزارت نفت با مشکل مالی همراه باشد و نتواند برای تیم های نفتی از جمله صنعت نفت هزینه کند اما یک مصوبه از سوی مجلس برای انجام این کار مانع ایجاد کرده است و وزارت نفت نمی تواند مستقیم برای تیم های فوتبال در لیگ برتر هزینه کند و شاید به همین بهانه بود که در گذشته تیم نفت تهران جمع آوری شد. 

 

اکنون هم به نظر می رسد راه حل مشکل آبادانی ها تغییر مصوبه مجلس است؛ اینکه با تغییر مصوبه دست وزارت نفت برای هزینه برای تیم های نفتی باز شود. در این خصوص وزارت ورزش و جوانان به تیم های نفتی قول رسیدگی به مشکلات را داده است. 

 

وزیر ورزش و جوانان در این باره می گوید:« به مردم خوزستان قول می‌دهم به امور باشگاهی آنها رسیدگی می‌شود و در حال حاضر مدیران کل استان‌ها مامور رسیدگی به مشکلات باشگاه‌های نفتی شده‌اند. برای حمایت از باشگاه‌های نفتی و هواداران آنها هر کاری لازم باشد، انجام می‌دهم و هرگونه مکاتباتی که لازم باشد را با وزارت نفت انجام خواهیم داد. ادعا دارم که خاک خورده ورزش هستم و 17 سال پیراهن تیم ملی بر تنم بوده و در حال حاضر به عنوان خادم ورزش این قول را می‌دهم نسبت به مشکلات ورزش بی‌تفاوت نخواهم بود.»

 

در سال های گذشته علاوه بر صنعت نفت تیم نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی که هم زیر پوشش وزارت نفت هستند برای تامین هزینه ها دچار مشکل شده بودند و این مشکلات هنوز پابرجاست و همان طور که بدان اشاره شد همه این مشکلات به خاطر مصوبه ای است که در مجلس شورای اسلامی امضاء شده است. این در حالی است که تا پیش از این مصوبه تیم های نفتی مشکلی برای تامین هزینه های حضور در لیگ برتر نداشتند.

دیدگاه‌ها