کد خبر : 1778035 | 14 شهریور 1400 ساعت 12:40 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

دورخیز قهرمان کشتی برای درخشش در رقابتهای جهانی

قهرمان کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: به دنبال موفقیت در رقابت‌های جهانی هستم و تمام تمرکزم بر روی این مسابقات است.

دورخیز قهرمان کشتی برای درخشش در رقابتهای جهانی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر،  محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی نروژ با بیان این مطلب افزود: بعد از مسابقات المپیک چند روز استراحت داشتیم و بلافاصله برای اردوی مسابقات جهانی نروژ آماده شدیم. امیدوارم که با توکل بر خدا در این مسابقات نیز بتوانیم عنوان قهرمانی تیمی را کسب کنیم.
 

وی در مورد شرایط تمریناتش گفت: مرحله اول اردو تمرینات سبک تر بود. اما در مرحله دوم تمرینات سنگین‌تر و پرفشار تر شده است و با این روند تمرینی به امید خدا با شرایط خوبی عازم مسابقات خواهیم شد.

گرایی افزود: من هم بیشتر روی مرور فن تمرکز دارم و چون در کشتی‌هایم بیشتر از تکنیک استفاده می‌کنم در تمرینات تیم ملی هم روی این موضوع تمرکز دارم.



دارنده مدال طلای المپیک توکیو در خصوص کادر فنی و مربیان تیم ملی گفت: حضور مربیان سازنده در کنار کادر فنی واقعاً تأثیر بسزایی دارد و به دانش خود مربیان هم اضافه می‌شود و می‌توانند این دانش را به شاگردان خود در شهرستان‌ها انتقال دهند. همه تمریناتی که کادر فنی برای این اردو در نظر گرفته است به بهترین نحو برگزار می‌شود.

 

وی در پایان در مورد حضورش در لیگ برتر کشتی که قرار است بلافاصله پس از مسابقات جهانی نروژ در اواخر مهرماه برگزار شود گفت: فعلاً تمام تمرکزم روی مسابقات جهانی است و شرایط صحبت با هیچ تیمی برایم فراهم نبوده است.

دیدگاه‌ها