کد خبر : 1778082 | 14 شهریور 1400 ساعت 16:04 | 13.7K بازدید | 2 دیدگاه

همه چیز در گرو تعیین بودجه

مذاکرات پیشرفته منصوریان با صنعت نفت

علیرضا منصوریان، مذاکرات پیشرفته‌ای با مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان انجام داده و حالا همه مسائل در گرو تعیین بودجه سالیانه باشگاه است.

مذاکرات پیشرفته منصوریان با صنعت نفت

به گزارش “ورزش سه” علیرضا منصوریان را می‌توان یکی‌ از هواداران پر و پا قرص نفت آبادان دانست. او همیشه این مسئله را در مصاحبه‌های مختلف خود عنوان کرده که بعد از استقلال به دو تیم نفت آبادان و ملوان علاقه ویژه‌ای دارد. همین مسئله‌ هم باعث شد تا علی‌رغم وجود مشکلات فراوان در نفت، منصوریان شب گذشته به آبادان سفر کند و پای میز مذاکره با مسئولان این باشگاه خوزستانی بنشیند.

 

حالا این مربی با انتشار پستی در اینستاگرام خود، مذاکره با نفت آبادان را تایید کرد و روند آن را مثبت دانست. به نظر می‌رسد پس از تعیین بودجه سالیانه توسط هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت، قرارداد علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی نیز نهایی شده و او رسما سکان هدایت طلایی پوشان را بر عهده می‌گیرد.

منصوریان دیروز و امروز از امکانات مختلف صنعت نفت در آبادان بازدید کرد و از آن‌ها رضایت کافی داشت. اما اصلی ترین شرط او تمدید با بازیکنان باقی مانده علی الخصوص طالب ریکانی است. این مربی یکی از شروط اصلی خود برای قبول هدایت نفت را، حفظ کاپیتان تیم اعلام کرده و خواستار تمدید با بازیکنان حال حاضر شده است.

 

با این حال همه چیز مشروط به تعیین و تکلیف نهایی برای بودجه باشگاه شده است و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 

1640827

دیدگاه‌ها